دانلود ریمیکس ناصر زینلی نفس
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس ناصر زینلی نفس

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس ناصر زینلی بنام نفس با متن و دو کیفیت عالی

Download New Remix Naser Zeynali Nafas With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

ناصر زینلی نفس

 

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس ناصر زینلی را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس به آهنگ نفس تعلق دارد.

همچنین می توانید ورژن اصلی این موزیک را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ ناصر زینلی نفس

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

هم اکنون می توانید آهنگ های ناصر زینلی را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود تمام آهنگ های ناصر زینلی

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ نفس ناصر زینلی

منه دیوونه هوادرات میشم یارت میشم تو فقط آروم بگیر خودم پرستارت میشم

Mane Divooneh Havadaret Misham Yaret Misham To Faghat Aroom Begir Khodam Parastaret Misham

آره من روراست اصلا بی تو نمیتونم گفـتم که دیوونم

کادوی دلخواهتو بهت بلد نیستم بـدم مثل تو دوست داشتنو تو حرف بلد نیستم بگم

اما روراستم و قلبم کف دستم هست من تو ظاهر تلختم اما تو دلم برعکس

نفس تو که نیستی این هوا خفس منو در بیار از این قفس دل من برا توئه و بس

نفس تو که نیستی این هوا خفس منو در بیار از این قفس دل من برا توئه و بس

من یه بچم مهربونیات بزرگـم میکنه با تو راه رفتن منو تو چشم مردم میکنه

ریمیکس جدید ناصر زینلی نفس

کاری کردی چیش تو احساس آراااامش کنم وااااسه من افته ولی میخوام ازت خواهش کنم

نفس تو که نیستی این هواااا خــفس منو در بیار اااز این قفس دل من برا توئه و بس

نفس تـــو که نیستی این هواااا خفس منو در بیار از این قفس دل مــن براااا توئه و بس

ریمیکس ناصر زینلی نفس





:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس جدید ,دانلود ریمیکس جدید ناصر زینلی,ریمیکس نفس از ناصر زینلی,Naser Zeynali,ناصر زینلی,دانلود آهنگ نفس,ریمیکس نفس,ریمیکس جدید ناصر زینلی,ناصر زینلی نفس,ریمیکس ناصر زینلی نفس ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: