دانلود آهنگ مجتبی شجاع دلم فداته
نوشته شده توسط : شب صدا
 
دانلود آهنگ مجتبی شجاع به نام دلم فداته کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ
 
دانلود آهنگ فوق العاده دلم فداته با صدای مجتبی شجاع از شب صدا

Download Music Mojtaba Shoja – Delam Fadate

ترانه و موزیک: بابک بابایی, تنظیم: آرش آزاد

جهت تکمیل آرشیو

بگو با من میمونی بگو با من رو راستی منم میشم از فردا اونی که تو میخواستی

من از دنیا چی میخوام وقتی تو عشق منی بیا که دلم میخواد دستتو سفت بگیرم

مجتبی شجاع دلم فداته

 

متن آهنگ مجتبی شجاع دلم فداته

بگو با من میمونی بگو با من رو راستی منم میشم از فردا اونی که تو میخواستی

♫♫♫
من از دنیا چی میخوام وقتی تو عشق منی بیا که دلم میخواد دستتو سفت بگیرم

♫♫♫
یه بار مگه چی میشه بگی برات میمیرم به خاطر من دیگه از همه دل بکنی

♫♫♫
نه چشاتو هیشکی نداره چرا دست از سرم بر نمیداره چه بی قراره

♫♫♫
کسی تو قلب من پا نمیذاره تا تورو داره نگو دوست نداره

♫♫♫
تو این حوالی پر از هواته بازم یه حالتی تو اون نگاته

♫♫♫
تو خنده هاته اگه دلت بخواد همش باهاته دلی که فداته دلم همیشه جاته

♫♫♫

من عاشق حرفاتم عاشق خنده هاتم از این دنیا چی میخوای بگو تا من باهاتم

♫♫♫
بگو که به عشق من داری نفس میکشی

♫♫♫
بیا که دلم کرده هوای اون روزارو دلم با تو سرگرمه سر به سرم نذارو

♫♫♫
دلم آرزو کرده هم نفسش تو بشی

♫♫♫
نه چشاتو هیشکی نداره چرا دست از سرم بر نمیداره چه بی قراره

♫♫♫
کسی تو قلب من پا نمیذاره تا تورو داره نگو دوست نداره

♫♫♫
تو این حوالی پر از هواته بازم یه حالتی تو اون نگاته

♫♫♫
تو خنده هاته اگه دلت بخواد همش باهاته دلی که فداته دلم همیشه جاته

♫♫♫

مجتبی شجاع دلم فداته

  • آهنگ های مجتبی شجاع

  • دانلود آهنگ جدید,
    delam fadate,
    دلم فداته,
    دانلود آهنگ دلم فداته,
    دانلود آهنگ مجتبی شجاع,
    دانلود آهنگ مجتبی شجاع به نام دلم فداته,
    دانلود فول آلبوم مجتبی شجاع,
    دانلود همه ی آهنگ های مجتبی شجاع,
    متن آهنگ دلم فداته از مجتبی شجاع,
    دانلود آهنگ جدید دلم فداته از مجتبی شجاع,
    Mojtaba Shoja,
    مجتبی شجاع,
    دانلود آهنگ های مجتبی شجاع,





:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: