دانلود آهنگ فرزاد فتحی لیلای من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید فرزاد فتحی لیلای من

دانلود آهنگ فرزاد فتحی به نام لیلای من کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده لیلای من با صدای فرزاد فتحی از جوان ریمیکس

Download New Music Farzad Fathi – Leilaye Man

فرزاد فتحی لیلای من

 

فرزاد فتحی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید فرزاد فتحی، لیلای من نام گرفته است.

جدیدترین اثر فرزاد فتحی در سبک پاپ قرار دارد.

ملودی و تنظیم این اثر به عهده مهرداد پازوکی عزیز می باشد.

ترانه اثر نیز از فرزاد فتحی می باشد.

میکس و مسترینگ اثر به عهده پیام سوری عزیز می باشد.

همچنین می توانید ریمیکس ترکی پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس ماهسون آی امان امان

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ لیلای من از فرزاد فتحی

فرزاد فتحی لیلای من





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید فرزاد فتحی,دانلود آهنگ لیلای من,لیلای من,فرزاد فتحی,Leilaye Man,Farzad Fathi,متن آهنگ لیلای من از فرزاد فتحی, ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: