دانلود آهنگ آیدین فقط نگاهت میکنم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید آیدین فقط نگاهت میکنم

دانلود آهنگ آیدین به نام فقط نگاهت میکنم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده فقط نگاهت میکنم با صدای آیدین از جوان ریمیکس

Download New Music Idin – Faghat Negahet Mikonam

آیدین فقط نگاهت میکنم

 

آیدین عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید آیدین، فقط نگاهت میکنم نام گرفته است.

جدیدترین اثر آیدین در سبک پاپ قرار دارد.

این موزیک با تنظیم، میلاد ایمانی د سایت قرار گرفت.

همچنین می توانید موزیک پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ فرزاد فرخ دچار

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ فقط نگاهت میکنم از آیدین

آیدین فقط نگاهت میکنم





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید آیدین,دانلود آهنگ فقط نگاهت میکنم,فقط نگاهت میکنم,آیدین,Faghat Negahet Mikonam,Idin,متن آهنگ فقط نگاهت میکنم از آیدین, ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: