دانلود آهنگ مجتبی شجاع آروم آروم
نوشته شده توسط : شب صدا
 
دانلود آهنگ مجتبی شجاع به نام آروم آروم کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ
 
دانلود آهنگ فوق العاده آروم آروم با صدای مجتبی شجاع از شب صدا

Download Music Mojtaba Shoja – Aroom Aroom

ترانه و موزیک: آصف بایرام زاده, تنظیم: فربد فروغی

جهت تکمیل آرشیو

دنیا با تو جوره دیگه ای برام عزیز من تو با منی دیگه چی از دنیا بخوام

هرجا باشی بازم کنارت میام تا ته عمرم فقط از خدا تورو میخوام

مجتبی شجاع آروم آروم

 

متن آهنگ مجتبی شجاع آروم آروم

دنیا با تو جوره دیگه ای برام عزیز من تو با منی دیگه چی از دنیا بخوام

♫♫♫
هرجا باشی بازم کنارت میام تا ته عمرم فقط از خدا تورو میخوام

♫♫♫
آروم آروم اومدی تو دلم دیدی آخر عاشق تو شدم پیش تو من گم میکنم خودمو

♫♫♫
آروم میشم وقتی که پیش منی چی بهتر از این که تو دیوونمی عشقم همه دنیای منی

♫♫♫

میدونی نفسم به نفس تو بنده تو هستی که لبام همیشه میخنده

♫♫♫
عشقت زندگیمه زندگیمو نگیری بگو از کنارم جایی نمیری

♫♫♫
آروم آروم اومدی تو دلم دیدی آخر عاشق تو شدم پیش تو من گم میکنم خودمو

♫♫♫
آروم میشم وقتی که پیش منی چی بهتر از این که تو دیوونمی عشقم همه دنیای منی

♫♫♫
آروم آروم اومدی تو دلم دیدی آخر عاشق تو شدم پیش تو من گم میکنم خودمو

♫♫♫
آروم میشم وقتی که پیش منی چی بهتر از این که تو دیوونمی عشقم همه دنیای منی

♫♫♫

مجتبی شجاع آروم آروم

  • آهنگ های مجتبی شجاع

  • دانلود آهنگ جدید,
    aroom aroom,
    آروم آروم,
    دانلود آهنگ آروم آروم,
    دانلود آهنگ مجتبی شجاع,
    دانلود آهنگ مجتبی شجاع به نام آروم آروم,
    دانلود فول آلبوم مجتبی شجاع,
    دانلود همه ی آهنگ های مجتبی شجاع,
    متن آهنگ آروم آروم از مجتبی شجاع,
    دانلود آهنگ جدید آروم آروم از مجتبی شجاع,
    Mojtaba Shoja,
    مجتبی شجاع,
    دانلود آهنگ های مجتبی شجاع,





:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: