دانلود آهنگ مرتضی اشرفی عشق آخر
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی عشق آخر

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی به نام عشق آخر کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عشق آخر با صدای مرتضی اشرفی از جوان ریمیکس

Download New Music Morteza Ashrafi – Eshghe Akhar

مرتضی اشرفی عشق آخر

 

مرتضی اشرفی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید مرتضی اشرفی، عشق آخر نام گرفته است.

جدیدترین اثر مرتضی اشرفی در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه و موزیک این اثر از سینتاج می باشد.

تنظیم این قطعه به عهده، میلاد بهشتی می باشد.

میکس و مسترینگ قطعه به عهده، کمال بیایانی می باشد.

همچنین می توانید ریمیکس پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس دیجی کیا بازار ۴۲

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ عشق آخر از مرتضی اشرفی

پا به پای من بیا تا نفــس دارم بدون تو هر لحظه با دنیا ناسازگارم
شدی همه چیز و باورم عشق آخــرم حرف تو باشه میدونی از همه دیوونه ترم
عشق تو واسه من مــوند چه حــس بی نظیری اینکه یهو تو بارون دست منو میگیری
چه خوبه که تو هستی همیشه میمونی میخوام برات شهرو کنم چراغونی
عشق تو واسه من موند چه حس بی نظیری اینکه یهو تو بارون دست منو میگیری
چه خوبه کـه تو هستی همیشه میمونی میخوام برات شهرو کنم چراغونی
جز تو کسی به این دلم نمیشینه عشقم چشام فقط ناز تورو میبینه عشقم
چه جشنی شد کنار هم من و تو و بارون
حال دلم خوبه کنار تو نگار من چی بهتر از این که تو هستی افتخار من

آهنگ جدید مرتضی اشرفی عشق آخر

چقد عجــیبه این همه احساس بینمون
عشق تو واسه من موند چه حــس بی نظیری اینکه یهو تو بارون دست منو میگیری
چه خوبه که تو هستی همــیشه میمونی میخوام برات شهرو کنم چراغونی
عشق تو وااااسه من موند چه حــس بی نظیری اینکه یهو تو بارون دست منو میگیری
چه خــوبه که تو هستی همیــشه میمونی میخوام برااات شهرو کنم چراغونی
چه ترســناکه حتی فکر نبودت مــث کابوسه نگاهم کن نگــاه تو برام مثل یه فانوسه
که روشــن میشه آینده ی من با حــضورت تو حتی کنار گذااااشتی واسه من غرورت
عشق تو وااااسه من موند چه حــس بی نظیری اینکه یهــو تو بارون دست منو میگیری
چه خوبه که تو هستی همیشه میمونی میخوام برات شهرو کنم چراغونی
عشق تو واسه من موند چه حس بی نظـــری اینکه یهو تو بارون دست منو میگیری
چه خوبه که تو هستی همیشه میمونی میخوام برات شهرو کنم چراغونی

مرتضی اشرفی عشق آخر





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید مرتضی اشرفی,دانلود آهنگ عشق آخر,عشق آخر,مرتضی اشرفی,Eshghe Akhar,Morteza Ashrafi,متن آهنگ عشق آخر از مرتضی اشرفی, ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: