دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی لحظه رفتن
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی لحظه رفتن

دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی به نام لحظه رفتن کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده لحظه رفتن با صدای روزبه نعمت الهی از جوان ریمیکس

Download New Music Roozbeh Nematollahi – Lahzeye Raftan

روزبه نعمت الهی لحظه رفتن

 

روزبه نعمت الهی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید روزبه نعمت الهی، لحظه رفتن نام گرفته است.

جدیدترین اثر روزبه نعمت الهی در سبک پاپ قرار دارد.

ملودی این اثر از روزبه نعمت الهی می باشد.

تنظیم حرفه ای این موزیک به عهده، پیام قربانی می باشد.

همچنین می توانید موزیک پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ علی خدابنده هدیه

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ لحظه رفتن از روزبه نعمت الهی

اگه خسته شدی باشه برو
یادمه حرفهای تو رو
سخته نگم گله ها رو
نمی خواستی که من با تو بیام
حق بده تا از تو بخوام
کم کن این فاصله ها رو
ببین حال منو گاهی فقط
کم نمیشه چیزی ازت
بی تو ببین از همه خستم
منو تنها نگذاااار سخته برام
بی تو ببیــن میلرزه صدام

آهنگ جدید روزبه نعمت الهی لحظه رفتن

یعنی هنوز عاشقت هستم
کــی گذشته رو از یاد تو برده
کی نفس نفس تو رو شمرده
خدا بگو چرا تموم نمیشه
غمهای آدمهای دل سپرده
برو گریه نکن حیف چشات
سهمه منه خاطره هات
سخته برام لحظه رفتن
تو نگفتی بهم مسافری
حالا که مجبوری بری
گریه نکن به خاطر من
برو گریه نکن حیف چشات
ســهمه منه خاطره هات
سخته برام لحظه رفتن
تو نگفتی بهم مسافری
حالا که مجبوری بری
گریه نکن به خاطر من
برو گریه نکن حیف چشات
سهمه منه خاطره هات
سخته برام لحظه رفتن
تو نگفتی بهم مسافری
حالا که مجبوری بری
گریه نکن به خاطر من
برو گریه نکن حیف چشات
سهمه منه خاطره هات
سخته برام لحظه رفتن
تو نگفتی بهم مسافری
حالا که مجبوری بری
گریه نکن به خاطر من
گریه نکن به خاطر من

روزبه نعمت الهی لحظه رفتن





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید روزبه نعمت الهی,دانلود آهنگ لحظه رفتن,لحظه رفتن,روزبه نعمت الهی,Lahzeye Raftan,Roozbeh Nematollahi,متن آهنگ لحظه رفتن از روزبه نعمت الهی, ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: