دانلود آهنگ فرزاد فرخ دچار
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ دچار

دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام دچار کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دچار با صدای فرزاد فرخ از جوان ریمیکس

Download New Music Farzad Farokh – Dochar

فرزاد فرخ دچار

 

فرزاد فرخ عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید فرزاد فرخ، دچار نام گرفته است.

جدیدترین اثر فرزاد فرخ در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه و موزیک این اثر از فرزاد فرخ عزیز می باشد.

نوازنده گیتار اثر، امیرحسین کاشانیان می باشد.

میکس و مستر موزیک به عهده، آرش پاکزاد می باشد.

همچنین می توانید موزیک قبلی این خواننده را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ فرزاد فرخ شاپرک

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ دچار از فرزاد فرخ

بی تو هیچ پنجره ای بر دل من باز نشد

من به سرزمین دلتنگی تو تبعیدم

آتشم میزند هر شب خیالت با من

عشق یعنی همین سوختن و تنها ماندن

بی گمان غرق هوایت میشم

باز از تو تمامم جاریست

هیچ زخمی در تنم جا نماند

جز عشقت جز عشقت که یه زخم کاریست

من دچارم به تو و معجزه چشمانت

به همان خاطره ی لمس تب دستانت

به همین شعری که ااااز چشم تو من آموختم

آه در بازی عشق مثل شـمعی سوختم

من دچارم به تو و معـجزه چشمانت

به همان خـاطره ی لمس تب دستانت

به همین شــعری که از چشم تو من آموختم

آه در بـازی عشق مثل شمعی سوختم

آهنگ جدید فرزاد فرخ دچار

در و دیوار جهان پر شده از تصویرت

خواب و بیداری من چیست بگو تعبیرت

من که آزادم و از فکر جهان بیزارم

ترس دارم بشود فکر کسی درگیرت

من دچارم به تو و معجزه چشمانت

به همان خاطره ی لمس تب دستانت

به همین شعری که از چشــم تو من آموختم

آه در بــازی عشق مثل شــمعی سوختم

من دچــارم به تو و مــعجزه چشمانت

به همــان خاطــره ی لمس تب دستانت

به همیــن شــعری که از چشم تو من آموختم

آه در بازی عــشق مثل شمعی سوختم

فرزاد فرخ دچار





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید فرزاد فرخ,دانلود آهنگ دچار,دچار,فرزاد فرخ,Dochar,Farzad Farokh,متن آهنگ دچار از فرزاد فرخ, ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: