دانلود آهنگ مجتبی شجاع از ته قلبم
نوشته شده توسط : شب صدا
 
دانلود آهنگ مجتبی شجاع به نام از ته قلبم کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ
 
دانلود آهنگ فوق العاده از ته قلبم با صدای مجتبی شجاع از شب صدا

Download Music Mojtaba Shoja – Az Tahe Ghalbam

ترانه و موزیک: پوریا متابعان, تنظیم: فربد فروغی

جهت تکمیل آرشیو

دستای تو حس بارونو داره روی تنم من تو این رابطه جا نمیزنم

قولی که دادم بهت نمیشکنم آرامشم کاری کردی عاشق دنیا بشم

مجتبی شجاع از ته قلبم

 

متن آهنگ مجتبی شجاع از ته قلبم

دستای تو حس بارونو داره روی تنم من تو این رابطه جا نمیزنم

♫♫♫
قولی که دادم بهت نمیشکنم آرامشم کاری کردی عاشق دنیا بشم

♫♫♫
تو نذاشتی بعد تو تنها بشم من جدا ازت نفس نمیکشم

♫♫♫
من با تو لحظه لحظه عاشقم تو همه دقایقم

♫♫♫

وقتی که تو پیش منی تو دلم میمیره غم

♫♫♫
از اینجا هرچی تو بگی قلبامون با هم یکی شد عزیزم

♫♫♫
من عاشق این لحظه هام اینکه تو هستی باهام

♫♫♫

کارم تمومه دور ازت وصله به تو نفسام

♫♫♫
درگیر این حالت شدم تورو بیشتر از خودم میخوام عزیزم

♫♫♫

تنها تو میتونی که بخندونی من غمگینو عاشق شدم عاشق از ته قلبم میگم اینو

♫♫♫
باید حسادت کرد به کسی که تو تو دنیاشی هرکاری کردم تا آخرش تو مال من باشی

♫♫♫
من با تو لحظه لحظه عاشقم تو همه دقایقم وقتی که تو پیش منی تو دلم میمیره غم

♫♫♫
از اینجا هرچی تو بگی قلبامون با هم یکی شد عزیزم

♫♫♫
من عاشق این لحظه هام اینکه تو هستی باهام کارم تمومه دور ازت وصله به تو نفسام

♫♫♫
درگیر این حالت شدم تورو بیشتر از خودم میخوام عزیزم

♫♫♫

مجتبی شجاع از ته قلبم





:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: