دانلود آهنگ ناصر پورکرم شهر دلم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید ناصر پورکرم شهر دلم

دانلود آهنگ ناصر پورکرم به نام شهر دلم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده شهر دلم با صدای ناصر پورکرم از جوان ریمیکس

Download New Music Naser Pourkaram – Shahre Delam

ناصر پورکرم شهر دلم

 

ناصر پورکرم عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید ناصر پورکرم، شهر دلم نام گرفته است.

جدیدترین اثر ناصر پورکرم در سبک پاپ قرار دارد.

همچنین می توانید یک ریمیکس خوب از این خواننده را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس ناصر پورکرم دو تا دل

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ شهر دلم از ناصر پورکرم

حال بدِ منو؛ هیچکی نفهمیده
شدم هــمون شهری؛ چند ساله جنگ دیده
مــثل یه ویرونه؛ حال دلم خونه
اااااشکای دلتنگیت؛ حالمو میدونه
کاش تو آسمون تو؛ تورو من پر بزنم
یه کاری کردی نتونم؛ از دلت دل بکنم
کاش تو آسمون تو؛ تورو من پر بزنم
یه کاری کردی نتونم؛ از دلت دل بکنم

آهنگ جدید ناصر پورکرم شهر دلم

کل دنیا وااااسه مـن یه کوچه شد
کوچه ای که توش؛ دلم دیوونه شد
سر دلتنگیت؛ شهر دلم ویرونه شد
کاش تو آسمون تو؛ تورو من پر بزنم
یه کاری کردی نتونم؛ از دلت دل بکنم
کاش تو آسمون تو؛ تورو من پر بزنم
یه کاری کردی نتونم؛ از دلت دل بکنم

ناصر پورکرم شهر دلم





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید ناصر پورکرم,دانلود آهنگ شهر دلم,شهر دلم,ناصر پورکرم,Shahre Delam,Naser Pourkaram,متن آهنگ شهر دلم از ناصر پورکرم, ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: