دانلود ریمیکس راغب شالت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس راغب شالت

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس راغب بنام شالت با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Dj Saeed Behnam

Download New Remix Ragheb Shalat With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

راغب شالت

 

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس راغب را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس به آهنگ شالت تعلق دارد.

ریمیکس این اثر به عهده، دیجی سعید بهنام عزیز می باشد.

همچنین می توانید ورژن اصلی این موزیک را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ راغب شالت

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

هم اکنون می توانید آهنگ های راغب را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود تمام آهنگ های راغب

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ شالت راغب

ای که پهلو زده بر قرص قمر چشمانت عالمی محو تماشای لب خندانت

من نگویم سخنی جز سخن از خنده ی تو چه شود سر بگذارم به روی دامانت

نکند روزی بگویی سخنی از حالت دلخوشم من به همین چند خبر از احوالت

همه ترسم شده چشمان گنهکار کار رقیـب نکند زلف تو بیرون برود از شالت

وای از چشم جادوگر تو کاش من بنشینم بر تو ای جان که تو تاج سرمی پیش آ نیمه دیگرمی

جانم تو چه خوش نشسته ای به قلب ویرانم از همان لحظه که دیدمت پریشانم

جانم لحظه ای بدون تو نه نتوانم

جانم تو چه خوش نشسته ای به قلب ویرانم از همان لحظه که دیدمت پریشانم

جانم لحظه ای بدون تو نه نتواااانم

ماهی به خدا دلیل زیبایی این راهی خوش به حال من که تو با دلم همراهی

تو خودت شاهی جان جانانی نکند با من نمانی

وای از چشم جادوگر تو کاش من بنشینم بر تو ای جان که تو تاج سرمی پیش آ نیمه دیگرمی

جانم تو چه خوش نشسته ای به قلب ویرانم ااااز همان لحظه که دیدمت پریشانم

جانم لحظه ای بدون تو نه نتوانم

جانم تو چه خوش نشسته ای به قلب ویرانم از همان لحظه که دیدمت پریشانم

جانم لحظه ای بدون تو نه نتوانم

ریمیکس راغب شالت





:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس جدید ,دانلود ریمیکس جدید راغب,ریمیکس شالت از راغب,Ragheb,راغب,دانلود آهنگ شالت,ریمیکس شالت,ریمیکس جدید راغب,راغب شالت,ریمیکس راغب شالت ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: