دانلود آهنگ مجتبی شجاع کی میتونه
نوشته شده توسط : شب صدا
 
دانلود آهنگ مجتبی شجاع به نام کی میتونه کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ
 
دانلود آهنگ فوق العاده کی میتونه با صدای مجتبی شجاع از شب صدا

Download Music Mojtaba Shoja – Ki Mitoone

ترانه و موزیک: پوریا متابعان, تنظیم: قربد فروغی

باورش کن قلبی و که عشق تو عشق آخرش شد

بودن تو ، دیوونگی منو تا تهش برد

مجتبی شجاع کی میتونه

 

متن آهنگ مجتبی شجاع کی میتونه

باورش کن قلبی و که عشق تو عشق آخرش شد

♫♫♫
بودن تو ، دیوونگی منو تا تهش برد

♫♫♫
دلشوره دارم بری تنها بمونم

♫♫♫
بی تو از این زندگی هیچی نمونه

♫♫♫
به همه دنیا نشون بده باهامی

♫♫♫
نکنه دست بکشی ازم دیوونه

♫♫♫
کی میتونه ، تو رو تنهات بذاره وقت تنهایی

♫♫♫
واسه کی مثل من تموم دنیایی

♫♫♫
دلتو دور ازم جا نذاری جایی

♫♫♫
کی میتونه ، همه آرزوهاشو با تو نبینه

♫♫♫
کی مثه من ازش جدا شی،غمگینه

♫♫♫
به هر حسی به جز عشق تو بدبینه

♫♫♫

بی تو من نفس نمیکشم ، پامو از تو پس نمیکشم

♫♫♫
تا ابد ممنونم از چشات ، کاری کردن عاشقت بشم

♫♫♫
هر چی که بخوای ازم قبول ، زندگیم بمونه تو دستت

♫♫♫
بذار رک بگم بهت عشقم ، بهتر از تو هم مگه هستش

♫♫♫
کی میتونه ، تو رو تنهات بذاره وقت تنهایی

♫♫♫
واسه کی مثل من تموم دنیایی

♫♫♫
دلتو دور ازم جا نذاری جایی

♫♫♫
کی میتونه ، همه آرزوهاشو با تو نبینه

♫♫♫
کی مثه من ازش جدا شی،غمگینه

♫♫♫
به هر حسی به جز عشق تو بدبینه

♫♫♫

مجتبی شجاع کی میتونه

            





:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: