دانلود آهنگ محمد اصفهانی به نگاهی
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی به نگاهی

دانلود آهنگ محمد اصفهانی به نام به نگاهی کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده به نگاهی با صدای محمد اصفهانی از جوان ریمیکس

Download New Music Mohammad Esfehani – Be Negahi

محمد اصفهانی به نگاهی

 

بزودی می توانید موزیک جدید محمد اصفهانی را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

ساخته جدید محمد اصفهانی، به نگاهی نام گرفته است.

جدیدترین اثر محمد اصفهانی در سبک پاپ قرار دارد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

همچنین می توانید موزیک پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ یاسر بینام بعد تو

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ به نگاهی از محمد اصفهانی

به نگاهی، بخوانم

آیینه ‌ای بی‌ همزبانم

من بی ‌تو دلتنگم

بی ‌تابم، ویرانم

اگرچه رفتی از برم

نمیروی ز خاطرم

ببین، چه کرده‌ای تو با من

بی تو موجی بی‌ دریا، من

شبیهِ شمعِ روشنم

ز گریه دل نمیکنم

ببین چه کرده‌ ای تو با من

بی ‌آرزو… بی ‌رویا من.

محمد اصفهانی به نگاهی





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید محمد اصفهانی,دانلود آهنگ به نگاهی,به نگاهی,محمد اصفهانی,Be Negahi,Mohammad Esfehani,متن آهنگ به نگاهی از محمد اصفهانی, ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: