دانلود ریمیکس رضا بهرام آدم سابق
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس رضا بهرام آدم سابق

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس رضا بهرام بنام آدم سابق با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Dj Kahzad X &  Dj Hamid Khareji

Download New Remix Reza Bahram Adame Sabegh With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

رضا بهرام آدم سابق

 

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس رضا بهرام را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس به آهنگ آدم سابق تعلق دارد.

ریمیکس این اثر به عهده Dj Kahzad X و Dj Hamid Khareji عزیز می باشد.

همچنین می توانید ورژن اصلی این موزیک را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ رضا بهرام آدم سابق

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ آدم سابق رضا بهرام

آخر یک نفر خسته و تنهال ماند آخر بغض من پیش دلت جا ماند

بی تو آدم سابق نشدم من دگر عاشق نشدم بردی هوای مرا

حیف که ماجرای هم نشـدیم ما برای هم نشدیم بردی تو جان مرا

پر پر کردم گل باغ غرورم راااا تا در دستان تو باشد دل تنها

چنان کشتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غمهای این دنیا

پر پر کردم گل باغ غرورم را تا در دستان تو باشد دل تنها

ریمیکس جدید رضا بهرام آدم سابق

چنان کشـتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غمهای این دنیا

به تقاص کدااام کار من شده است غم تو یار من چه خزان بدی بهار من

نکند ببری از یادم چه کنم ندهی بر بادم گر تو رسی به فریادم

پر پر کردم گل باغ غرورم را تا در دستان تو باشد دل تنها

چنان کشتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غمهای این دنیا

پر پر کردم گل باغ غرورم را تا در دستان تو باشد دل تنها

چنان کشتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غمهای این دنیا

ریمیکس رضا بهرام آدم سابق





:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس جدید ,دانلود ریمیکس جدید رضا بهرام,ریمیکس آدم سابق از رضا بهرام,Reza Bahram,رضا بهرام,دانلود آهنگ آدم سابق,ریمیکس آدم سابق,ریمیکس جدید رضا بهرام,رضا بهرام آدم سابق,ریمیکس رضا بهرام آدم سابق ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: