دانلود آهنگ حامد فرد ای کاش میشد
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید حامد فرد ای کاش میشد

دانلود آهنگ حامد فرد به نام ای کاش میشد کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده ای کاش میشد با صدای حامد فرد از جوان ریمیکس

Download New Music Hamed Fard – Ey Kash Mishod

حامد فرد ای کاش میشد

 

حامد فرد عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید حامد فرد، ای کاش میشد نام گرفته است.

جدیدترین اثر حامد فرد در سبک پاپ قرار دارد.

همچنین می توانید ریمیکس پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس گرشا رضایی دریا دریا

در صورت درخواست ساماندهی مطلب حذف می ردد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ ای کاش میشد از حامد فرد

خیلی وقته که پلکام بستن و

زندگیمو روی اجبار بستم

روز خوش و فرد کی داشت اصلا و

همین و بدون که از ای کاش خستم

مست میکردم هی فاش می شد

همه عقده هام یهو ای کاش می شد

تا تو رویاهام لبخند میزدم

تیتر و می دیدم یکی اعدام می شد

ای کاش می شد ای کاش می شد

زمان برگرده بازم کودک می شدم و

ای کاش می شد ای کاش می شد

مثل الان نباشم میرم توو لک میبرم و

تک و تنهامو یه حفره ای دورم

میخوام بخوابم در و سه قفله میکنم

هموطنام زیر پا میزنن واسه امنیتم

حتی یه تف نمیکنن

ای کاش می شد سگ دو نزنم

توی تنهاییام دست به هر گوه نزنم

از زخم زبونا حاجی بد پره تنم

کاش کم میشد نامرد دور و ورم

زندگی خوبه مال من میشه؟

دنیام گرفته رو بار منفی شکل

ای کاش می شد بچه می شدم

این حال و روزگارم مثل حال قبلی شه

ای کاش می شد ای کاش می شد

که جوونی می کردیم می رفتیم توی سن

ای کاش می شد ای کاش می شد

ایران کنسرت میزاشتیم میرفتیم روی سن

خلاصه دره باز میشه که چه شب خاصی شه هه

آدرس همون برج میلاد جا ااااینو اونو بند شب رپ فارسی شه هه

کاش می شد تو ااااین حال و روزه نبودم که هربارم

ای کاش می شد که ای کاش می شد که من

هی بنویسم و بخونم از همه اونا که درد دارن

ای کاش می شـد که ای کاش می شد که من

کاش می شد می دیدم رو به جلو میرن همه سرحالن

ای کاش می شد که ای کاش می شد که من

نه اینکه ببینم همه لای منگنه یا توو پرگارن

ای کاش می شـد که ای کاش می شد که من

آهنگ جدید حامد فرد ای کاش میشد

کاش با یه شعبده ضربتی

تموم می شد این غربت لعنتی

کاش می شد که پشت هم

پشت دســت می زدیم به این دولت خط خطی

چه فُحشایی که روی در نوشتن

برخی ام گیر خوندن بهشتن

کاش می شد جای کولبر و گرفتن

خبــر می رسید پولبر و گرفتن

دل مـیگه چش خیسه خیسه از دم

آخه چرااا میری مینویسی از غم از درد

کلــی پیر شدی جوون اه

بیخیال تو که سیرشدی نموند په

نه لعنتی منم پرم دل کاش می شد همین الان خفت کنم

دل روزام همه با تو هدر شدن دل خفه خون بگیر ازت پرم

کاش زمونه بدون سیاست میروند واسه اون آدمهای با لیاقت میموند

کاش آدما با هر دین و مذهبی که بودن فرد واسشون تو ضیافت میخوند

یه ور گرگه میشم یه ور سـاده دلم خونه میگم دلم شاده

خفه خون بگــیر دلم که من برم که هر دفعه درد من داده

حامد فرد ای کاش میشد





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید حامد فرد,دانلود آهنگ ای کاش میشد,ای کاش میشد,حامد فرد,Ey Kash Mishod,Hamed Fard,متن آهنگ ای کاش میشد از حامد فرد, ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: