دانلود ریمیکس گرشا رضایی دریا دریا
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس گرشا رضایی دریا دریا

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس گرشا رضایی بنام دریا دریا با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Dj Sonami

Download New Remix Garsha Rezaei Darya Darya With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

گرشا رضایی دریا دریا

 

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس گرشا رضایی را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس به آهنگ دریا دریا تعلق دارد.

ترانه و موزیک این اثر از هادی زینتی عزیز می باشد.

ریمیکس این اثر به عهده دیجی سونامی عزیز می باشد.

همچنین می توانید ورژن اصلی این موزیک را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ گرشا رضایی دریا دریا

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ دریا دریا گرشا رضایی

دریا دریا ااااومـدم تنها تا که بشنوی تو درد و دلامو
دریا دریا این حالمـو دریاب جز تو کی میدونه من کجامو
دریا دریا دریا من با تمـوم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا
عـشقمو ببینم کنار موجا
دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا
عشقمو ببینم کنار موجا

آهنگ جدید گرشا رضایی دریا دریا

آرومم کن آخه بـی تابه دلم لب ساحل شبا میخوابه دلم
دل من تنگ شـده تو دلم جنگ شده کاش بدونم اون کجا رفته
حالا موندم با هـمه خاطره ها غیر عکساش دیگه چی مونده برام
دل من تنگ شـده تو دلم جنگ شده کاش بدونم اون کجا رفته
دریا دریا دریا مـن با تمـوم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا
عشـقمو ببینم کنار موجا
دریا دریا دریا من با تـموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا
عشقمو ببینم کنار موجا

ریمیکس گرشا رضایی دریا دریا





:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس جدید ,دانلود ریمیکس جدید گرشا رضایی,ریمیکس دریا دریا از گرشا رضایی,Garsha Rezaei,گرشا رضایی,دانلود آهنگ دریا دریا,ریمیکس دریا دریا,ریمیکس جدید گرشا رضایی,گرشا رضایی دریا دریا,ریمیکس گرشا رضایی دریا دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: