دانلود ریمیکس ناصر پورکرم دو تا دل
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس ناصر پورکرم دو تا دل

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس ناصر پورکرم بنام دو تا دل با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Dj Sonami

Download New Remix Naser Poorkaram Do Ta Del With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

ناصر پورکرم دو تا دل

 

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس ناصر پورکرم را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس به آهنگ دو تا دل تعلق دارد.

ریمیکس این اثر به عهده، دیجی سونامی عزیز می باشد.

این مدت آثار ناصر پورکرم عزیز در رسانه ها بازتاب خوبی داشته استو

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده جوان.

همچنین می توانید موزیک پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ پیمان عباس زاده بیخوابی

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ دو تا دل ناصر پورکرم

پا گذاشتی توی دنیام دیگه دنیام

بی تو هیچه بی تو هیچه بی تو هیچه

اینکه ما دوتا برای هم میمیریم

به کسی چه به کسی چه به کسی چه

دنیا میرقصه به ساز دلم وقتی عشقم

تو رو دارم تو رو دارم تو رو دارم

تا الان اینو باید فهمیده باشی

بیقرارم بیقرارم بیقرارم

دوتا دل توو ساحل عجب حال و هوایی دل غافل

با تو نیمه ی قلبم شده کامل

کجا دیوونه دیدی بشه عاقل

دوتا دل توو ساحل عجب حال و هوایی دل غافل

با تو نیمه ی قلبم شده کامل

کجا دیوونه دیدی بشه عاقل

ریمیکس ناصر پورکرم دو تا دل

ااااینجا یکی تب داره برات بد حاله

عشقم تو رو میشناسه دلم چند ساله

ااااین عشق مثل یه خواب و خیاله

یه نفر اومده توو دلم حالم خوبه

ااااون نمیمونه عاشقمه بازم خوبه

با تو من حالم خوبه

دوتا دل توو ساحل عجب حال و هوایی دل غافل

با تو نیمه ی قلبم شده کامل

کجا دیوونه دیــدی بشه عاقل

دوتا دل توو ساحل عجب حال و هوایی دل غافل

با تو نــیمه ی قلبم شده کامل

کجا دیوونه دیدی بشه عاقل

ریمیکس ناصر پورکرم دو تا دل





:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس جدید ,دانلود ریمیکس جدید ناصر پورکرم,ریمیکس دو تا دل از ناصر پورکرم,Naser Poorkaram,ناصر پورکرم,دانلود آهنگ دو تا دل,ریمیکس دو تا دل,ریمیکس جدید ناصر پورکرم,ناصر پورکرم دو تا دل,ریمیکس ناصر پورکرم دو تا دل ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: