دانلود ریمیکس ناصر عبدالهی راز
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس ناصر عبدالهی راز

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس ناصر عبدالهی بنام راز با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Dj Elvan

Download New Remix Naser Abdollahi Raaz With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

ناصر عبدالهی راز

 

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس زنده یاد ناصر عبدالهی را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس به آهنگ راز تعلق دارد.

ریمیکس این اثر به عهده دیجی الوان عزیز می باشد.

زنده یاد ناصر عبدالهی یکی از خواننده های خوش صدای کشور بوده.

یادش گرامی و روحش شاد.

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ راز ناصر عبدالهی

یه زخم کهنه روی بالم

یه آسمون که چشم به رام نیست

به غیر واژه غریبی

چیزی توی ترانه هام نیست

حتی یه آینه پیش روم نیست

که اسممو یادم بیاره

تنها ترین مسافر شب

تو خلوتم پا نمیزاره

ازم نخوا با تو بمونم

تو هیچی از من نمیدونی

ریمیکس ناصر عبدالهی راز

اااگه بگم راز دلم رو

تو هم کنارم نمیمونی

اااازم نخوا با تو بمونم

تو هــیچی از من نمیدونی

ااااگه بگم راز دلم رو

تو هم کنارم نمیمونی

تو هم کنارم نمیمونی

دل من از نژاد عشق

از تو و از ترانه لبریز

یه دنیا غم توی صدامه

مثل سکوت تلخ پاییز

رنگ پرنده غریبم

من از نژاد آسمونم

میون این همه ستاره

مـن یه شهاب بی نشونم

ااازم نخوا با تو بمونم

تو هـیچی از من نمیدونی

اااگه بگم راز دلم رو

تو هـم کنارم نمیمونی

ااازم نخوا با تو بمونم

تو هیچی از من نمیدونی

اگه بگم راز دلم رو

تو هم کنارم نمیمونی

تو هـم کنارم نمیمونی

تو هـم کنارم نمیمونی

تو هم کنارم نمیمونی

ااازم نخوا با تو بمونم

تو هیچی از من نمیدونی

اگه بگم راز دلم رو

تو هم کنارم نمیمونی

ااازم نخوا با تو بمونم

تو هیچی از من نمیدونی

اااگه بگم راز دلم رو

تو هم کنارم نمیمونی

ازم نخواه با تو بمونم

ریمیکس ناصر عبدالهی راز





:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس جدید ,دانلود ریمیکس جدید ناصر عبدالهی,ریمیکس راز از ناصر عبدالهی,Naser Abdollahi,ناصر عبدالهی,دانلود آهنگ راز,ریمیکس راز,ریمیکس جدید ناصر عبدالهی,ناصر عبدالهی راز,ریمیکس ناصر عبدالهی راز ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: