دانلود ریمیکس بهنام بانی بسمه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس بهنام بانی بسمه

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس بهنام بانی بنام بسمه با متن و دو کیفیت عالی

Download New Remix Behnam Bani Bassame With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

بهنام بانی بسمه

 

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس بهنام بانی را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس به آهنگ بسمه تعلق دارد.

همچنین می توانید ورژن اصلی این موزیک را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ بهنام بانی بسمه

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

هم اکنون می توانید آهنگ های بهنام بانی را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود تمام آهنگ های بهنام بانی

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ بسمه بهنام بانی

بسمه هرچی تنها شدم شکستم
♪♪ دیگه بسمه دلمو بازی نمیدم ♪♪

Dige Bassame Delamo Bazi Nemidam

♪♪ دیگه بسمه تنهایی بذار حس کنم اینجایی ♪♪

Dige Bassame Tanhaei Bezar Hes Konam Injaei

تو که میدونی هنوزم زخم دلم
تو بری همه چی داغونه همه چـیه مـنی دیوونه چجوری جداییتو بفهمه دلم
نرو رد نشو از دل سادم نرو من کـه ااااجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شـدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست
نرو رد نشو از دل سادم نرو مـن که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز

آهنگ جدید بهنام بانی بسمه

نرو بسه غرورمو نشـکن نگو خسته شــدی دیـگه ااااز من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست
چی به روز تو اااومده آخه بگو پس علاقه و عـشق تو کو چرا انقدر سردی باهام
به خاطر من بگو اااون که دل تورو برده کیه بگو فـرقی که داره چیه تو چرا بد کردی باهام
نرو رد نشو اااز دل سادم نرو من که ااااجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز
نرو بسه غرورمو نـشکن نگو خسته شـدی دیـگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست
نرو رد نشو ااااز دل سادم نرو مـن که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خـسته شـدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست

ریمیکس بهنام بانی بسمه





:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس جدید ,دانلود ریمیکس جدید بهنام بانی,ریمیکس بسمه از بهنام بانی,Behnam Bani,بهنام بانی,دانلود آهنگ بسمه,ریمیکس بسمه,ریمیکس جدید بهنام بانی,بهنام بانی بسمه,ریمیکس بهنام بانی بسمه ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: