دانلود آهنگ امین بانی پاییز
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ عاشقانه امین بانی به نام پاییز

دانلود آهنگ امین بانی به نام  پاییز کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده پاییز با صدای امین بانی از شب صدا

Download New Music Amin Bani – Paeez

پاییز یعنی یک غم دیگه، یعنی یه ساله مبهمه دیگه

من از همون پاییز که رفتی، کلا شدم یک آدمه دیگه

جهت تکمیل آرشیو

امین بانی پاییز

 

متن آهنگ امین بانی پاییز

♫♫♫

پاییز یعنی یک غم دیگه، یعنی یه ساله مبهمه دیگه

♫♫♫
من از همون پاییز که رفتی، کلا شدم یک آدمه دیگه

♫♫♫
با اولین برگی که میریزه، دلتنگیایه من شروع میشه

♫♫♫
جوری تنم میلرزه که یک شب، با موج سرما روبرو میشه

♫♫♫

منو زخمی رها کردی، ببین با من چه کردی

♫♫♫
خلاصم کن همین حالا اگه قراره برنگردی

♫♫♫

با اولین برگی که میریزه، انگار که تو قطب این خونه

♫♫♫
از بعد اون پاییز یک عمره، هر روز این خونه زمستونه

♫♫♫
راحت نمیتونم بفهمونم، حس کردن این درد یعنی چی

♫♫♫
یک روز تنها شی بهت میگم، تنهاییه یک مرد یعنی چی

♫♫♫

منو زخمی رها کردی، ببین با من چه کردی

♫♫♫
خلاصم کن همین حالا اگه قراره برنگردی

♫♫♫

امین بانی پاییز

  • دانلود آهنگ های امین بانی

  • دانلود آهنگ جدید,
    paeez,
    پاییز,
    دانلود آهنگ پاییز,
    دانلود آهنگ امین بانی,
    دانلود آهنگ امین بانی به نام پاییز,
    دانلود فول آلبوم امین بانی,
    دانلود همه ی آهنگ های امین بانی,
    متن آهنگ پاییز از امین بانی,
    دانلود آهنگ جدید پاییز از امین بانی,
    amin bani,
    امین بانی,
    دانلود آهنگ های امین بانی,





:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: