دانلود آهنگ فریدون آسرایی عاشق شدم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی عاشق شدم

دانلود آهنگ فریدون آسرایی به نام عاشق شدم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عاشق شدم با صدای فریدون آسرایی از جوان ریمیکس

ترانه: یاحا کاشانی, موزیک و تنظیم: انوش تقوی

Download New Music Fereydoun Asraei – Ashegh Shodam

فریدون آسرایی عاشق شدم

 

فریدون آسرایی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید فریدون آسرایی، عاشق شدم نام گرفته است.

جدیدترین اثر فریدون آسرایی در سبک پاپ قرار دارد.

این اثر با ترانه یاحا کاشانی منتشر شد.

موزیک و تنظیم این قطعه به عهده، انوش تقوی عزیز می باشد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ عاشق شدم از فریدون آسرایی

من از وقتی چشامو باز کردم خودمو غرق رویای تو دیدم
رسیدم به تمام آرزوهام با تو به اوج خوشبختی رسیدم
کنار خنده هات عاشق شدم من تورو با جونو دل احساس کردم
نمیذاری که دلشوره بگیرم نمیذاری کــه دنبالت بگردم
کنارم هستی که دنیا نمیتونه اااازم رد شه
تو هستی این همه سختی نمیتونه جــلوم سد شه
تو هر شرایطی باشم تویی که با من هــم دستی
فقط آرامش محضی چقد خوبه که تو هــستی

آهنگ جدید فریدون آسرایی عاشق شدم

من از وقتی چشامو باز کـردم به جز تو رو همه دراااارو بستم
تو تنها دلخوشی زندگیمی تا جون دارم پای عـشقت نشستم
من از وقتی چشامو باز کردم به جز تو رو همه درارو بستم
تو تنها دلخوشی زندگـیمی تا جون دارم پای عشقت نشستم
کنارم هـستی که دنیا نمیتونه ازم رد شه
تو هستی ااااین همه سختی نمیتونه جلوم سد شه
تو هر شرایطی باشم تویی که با من هم دستی
فقط آرامش محضی چقد خوبه که تو هستی

فریدون آسرایی عاشق شدم





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید فریدون آسرایی,دانلود آهنگ عاشق شدم,عاشق شدم,فریدون آسرایی,Ashegh Shodam,Fereydoun Asraei,متن آهنگ عاشق شدم از فریدون آسرایی, ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: