دانلود ریمیکس امیرعباس گلاب دعوا
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس امیرعباس گلاب دعوا

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس امیرعباس گلاب بنام دعوا با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Dj Elvan Remix

Download New Remix Amir Abbas Golab Davaa With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

امیرعباس گلاب دعوا

 

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس امیرعباس گلاب را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس به آهنگ دعوا تعلق دارد.

ریمیکس این موزیک به عهده، دیجی الوان ریمیکس عزیز می باشد.

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

هم اکنون می توانید آهنگ های امیرعباس گلاب را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود تمام آهنگ های امیرعباس گلاب

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ دعوا امیرعباس گلاب

روی هر اسمی خط زدم من کنارت صد از صدم
تو که اینجایی ضربان دارم نمیشه باشی خودمو نگه دارم

سر تو دعواست بین دلو عقلم عاشقه من شو حتی شده کم کم
رو نگاه من سُر بده چشماتو اختیار من همه ی همش با تو

تو چقد مثله هیشکی نمی مونی خیلیم عشقی خودت نمیدونی
به من احساست محاله کم باشه بذار غمهاتم ماله خودم باشه

من که با تو راحتم دوست ندارم یه ساعتم بیام از فکرِ تو بیرون
واسه دوست دااااشتنه تو یجوره بینهایم عاشقم از تو چه پنهون

همچنین می توانید موزیک جدید امیر عباس گلاب را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب دوراهی

ریمیکس جدید امیر عباس گلاب دعوا

کمــکم کن از حال نرم فکرتو ننداز از سرم
یه نگاهی کــن به چشای من سنگی هم ننداز دیگه جلو پای من

سر تو دعواااست بین دلو عقلم عاشقه من شو حتی شده کم کم
رو نگاه من سُر بده چشماتــو اختیار من همه ی همش با تو

تو چقد مثله هیشکی نمی مونی خیلیم عشقی خودت نمیدونی
به من ااااحساست محاله کــم باشه بذار غمهاتم ماله خودم باشه

من که با تــو رااااحتم دوســت ندارم یه ساعتم بیام از فکرِ تو بیرون
واسه دوست دااااشتنه تــو یجوره بینهایم عاشقم از تو چه پنهون

ریمیکس امیرعباس گلاب دعوا





:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس جدید ,دانلود ریمیکس جدید امیرعباس گلاب,ریمیکس دعوا از امیرعباس گلاب,Amir Abbas Golab,امیرعباس گلاب,دانلود آهنگ دعوا,ریمیکس دعوا,ریمیکس جدید امیرعباس گلاب,امیرعباس گلاب دعوا,ریمیکس امیرعباس گلاب دعوا ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: