دانلود آهنگ مهدی مقدم بهونه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بهونه

دانلود آهنگ مهدی مقدم به نام بهونه کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بهونه با صدای مهدی مقدم از جوان ریمیکس

 

ترانه: امیر زمان, موزیک: دانیال شاکری

Download New Music Mehdi Moghaddam – Bahooneh

مهدی مقدم بهونه

 

مهدی مقدم عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید مهدی مقدم، بهونه نام گرفته است.

جدیدترین اثر مهدی مقدم در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه این اثر از امیر زمان می باشد.

این اثر با موزیک دانیال شاکری در سایت قرار گرفت.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ بهونه از مهدی مقدم

نباشی میگیره دلم بهونه ی عاشقونه
یه چیزاااایی بینمونه که اسیره قلبم
عشق تو آخــرش میگیره جهانو واسم
اونجوری که مــن میخواستم تو دل تو غرقم
با من باش هر چی که بخوای با من
بدجوری دوست دارم عاشقونه پاتم
با تو آرومم حس خوبیه قلبم میکوبه برات
میبینمت قفل چشاتم
تو اصلا جون بخواه هر چی که بخوای با من
بدجوری دوست دارم عاشقونه پاتم
با تو آرومم حس خوبیه قلبم میکوبه برات
میبینمت قفل چشاتم
تو دل من به جز تو چیزی پیدا نمیشه
عاشقت بودم و هستم میمونم تا همیشه
یکی یک دونه ی قلبم خودتی تا آخرش
خودتی تموم جونم

آهنگ جدید مهدی مقدم بهونه

تو دل مـن به جز تو چیزی پیدا نمیشه
عاشقت بودم و هـستم میمونم تا همیشه
یکی یک دونه ی قلبـم خودتی تا آخرش
تا ابد با تـو میمونم
با من باش هر چـی که بخوای با من
بدجوری دوسـت دارم عاشقونه پاتم
با تو آرومم حـس خوبیه قلبم میکوبه برات
میبـینمت قفل چشاتم
تو ااااصلا جون بخواه هر چی که بخوای با من
بدجوری دوست دارم عاشقونه پاتم
با تو آرومم حس خوبیه قلبم میکوبه برات
میبینمت قفل چشاتم

مهدی مقدم بهونه





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید مهدی مقدم,دانلود آهنگ بهونه,بهونه,مهدی مقدم,Bahooneh,Mehdi Moghaddam,متن آهنگ بهونه از مهدی مقدم, ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: