دانلود آهنگ معین زد پرسه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید معین زد پرسه

دانلود آهنگ معین زد به نام پرسه کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده پرسه با صدای معین زد از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: معین زد, تنظیم: سعید انصار

Download New Music Moein Z – Parse

معین زد پرسه

 

معین زد عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید معین زد، پرسه نام گرفته است.

جدیدترین اثر معین زد در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه و موزیک این اثر از معین زد می باشد.

موزیک با تنظیم حرفه ای سعید انصار در سایت قرار گرفت.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ پرسه از معین زد

من عاشـقانه شاعرم به موی پر کلاغیت و پرسه میزنم تو را همیشه در حوالیت
همیشه مـیپرسـتمت که هر که جز تو پوچ بود زمزمه کن به گوش من که رفتنت دروغ بود
گذشت و مــن هنوز هم چگونه میشود بگو که دست و پا میزنم تو را که نه خودم چه شد
تمـام شادابیم و پاکی درون من و خنده ای که توی آن تمام من هنوز بود
قدم زدم تو را شبانه تا به انتهای تو تمام آنچه دارمی یا مالک تمام تو
منم اگرچه رفتی و کنار هر که جز منی هنوز هم قشنگ ترین نگفته های گفتنی
قدم زدم تو را شبانه تا به انتهای تو تمام آنچه دارمی یا مالک تمام تو

آهنگ جدید معین زد پرسه

منم اگرچه رفتی و کنار هر که جز مـنی هنوز هم قشنگ ترین نگفته های گفتنی
اگر که سینه سوخته ز درد بس رسـیده ام اگر ندیده اند همه و من زیاد دیده ام
اگر که انزوای من پر از حضور تو شـده تو باعثی که پر شدم خبر نداری …
بغض به سر نمیشود بی تو ولی دروغ بود رفـت و خلاف گفته اش خیلی سرش شلوغ بود
و من چنان به خود گمم که جز تو فکر نمیکـنم تو گم کرده خود چنان که دیگه فکر نمیکنم
قدم زدم تو را شبانه تا به اااانتهای تو تمام آنچه دارمی یا مالک تمام تو
منم اگرچه رفتی و کنار هر که جز منی هنوز هم قشنگ ترین نگفته های گفتنی
قدم زدم تو را شبانه تا به انتهای تو تمام آنچه دارمی یا مالک تمام تو
منم اگرچه رفتی و کنار هر که جز منی هنوز هم قشنگ ترین نگفته های گفتنی

معین زد پرسه





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید معین زد,دانلود آهنگ پرسه,پرسه,معین زد,Parse,Moein Z,متن آهنگ پرسه از معین زد, ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: