دانلود آهنگ علیرضا روزگار عشق حساس
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار عشق حساس

دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام عشق حساس کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عشق حساس با صدای علیرضا روزگار از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: امیر تفکری, تنظیم: امید اکبری

Download New Music Alireza Roozegar – Eshghe Hassas

علیرضا روزگار عشق حساس

 

علیرضا روزگار عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید علیرضا روزگار، عشق حساس نام گرفته است.

جدیدترین اثر علیرضا روزگار در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه و موزیک این اثر از امیر تفکری عزیز می باشد.

این موزیک با تنظیم امید اکبری در سایت قرار گرفت.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ عشق حساس از علیرضا روزگار

شدی برام حس مثبت عاشق دوس داشتنی عاشقم کاش بمونی کاشکی از پیشم نری
من برات میمونم و میدونی عاشـقت شدم من تورو مثل خودم باید عاشقت کنم
وای دلم میره براش قفلم دیگه روی چـشاش مست میشم توی هواش و اسمم قفله روی لباش
وای که این واسه منه عشق حـساس منه از خدا میخوام بمونه یه وقت یه جایی جا نزنه
وای دلم میره براش قفلم دیگه روی چشاش مست میشم توی هواش و اسمم قفله روی لباش
وای که این واسه منه عشق حساس منه از خدا میخوام بمونه یه وقت یه جایی جا نزنه

آهنگ جدید علیرضا روزگار عشق حساس

بارونه میزنه که نم نم پیش تو آرومم کنه کسی نمیتونه مث تو انقده مجنونم کنه
نمـیدونی قلب یه عاشق داره در میره برات تو یه مروارید خاصی داری تو جفت چشات
وای دلــم میره براش قفلم دیگه روی چشاش مست میشم توی هواش و اسمم قفله روی لباش
واااای که این واسه منه عشق حساس منه از خدا میخوام بمونه یه وقت یه جایی جا نزنه
وای دلم میره براش قفلم دیگه روی چشاش مست میشم توی هواش و اسمم قفله روی لباش
وای که این واسه منه عشق حساس منه از خدا میخوام بمونه یه وقت یه جایی جا نزنه

علیرضا روزگار عشق حساس





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید علیرضا روزگار,دانلود آهنگ عشق حساس,عشق حساس,علیرضا روزگار,Eshghe Hassas,Alireza Roozegar,متن آهنگ عشق حساس از علیرضا روزگار, ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: