دانلود آهنگ حمید افرا لبخند ماهت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید حمید افرا لبخند ماهت

دانلود آهنگ حمید افرا به نام لبخند ماهت کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده لبخند ماهت با صدای حمید افرا از جوان ریمیکس

Download New Music Hamid Afra – Labkhande Mahet

حمید افرا لبخند ماهت

 

حمید افرا عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید حمید افرا، لبخند ماهت نام گرفته است.

جدیدترین اثر حمید افرا در سبک پاپ قرار دارد.

همچنین می توانید ریمیکس پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس فرشید ادهمی تا کی

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ لبخند ماهت از حمید افرا

میتونم کنار بیام همدم تنهاییام چرا انقدر تو رو میخواااام
وقتی حرف تو میشه یهویی ته میکشه هوش و حس و همه حرفام
خودتم خوب میدونی مثل جادو میومنی چرا پیشم نمیــمونی
فکر دچار تو شده دل قرنطینه شده غیر تو چیزی نمــیخواااام
میخندی باز به هـمه حرفام میبینی عشق و توی چشمام
میدونی شدی همه دنیام میدونی دوست دارم
میخندی باز به همه حــرفام میبینی عشق و توی چشمام
میدونی شدی هــمه دنیام میدونی دوست دارم
ااااگه هر چیزی بخوااای ااااونو پیدا میکنم شدی شهزاده شبهام

آهنگ جدید حمید افرا لبخند ماهت

به تو مبتلا شدم میبینم هی با خودم تو رو هر شب توی رویام
دیدمت مـثل سراب واکسن حال خراب تا میای خوب میشه دردام
فکر دچـار تو شده دل قرنطینه شده غیر تو چیزی نمیخوام
میخــندی باز به همه حرفام میبینی عشق و توی چشمام
میــدونی شدی همه دنیام میدونی دوست دارم
میخـندی باز به همه حرفام میبینی عشق و توی چشمام
میدونی شدی همه دنیام میدونی دوست دارم

حمید افرا لبخند ماهت





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید حمید افرا,دانلود آهنگ لبخند ماهت,لبخند ماهت,حمید افرا,Labkhande Mahet,Hamid Afra,متن آهنگ لبخند ماهت از حمید افرا, ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: