دانلود آهنگ مصطفی یگانه میره دلم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه میره دلم

دانلود آهنگ مصطفی یگانه به نام میره دلم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده میره دلم با صدای مصطفی یگانه از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: محمد طاهر, تنظیم: هادی برهان

Download New Music Mostafa Yeganeh – Mire Delam

مصطفی یگانه میره دلم

 

مصطفی یگانه عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید مصطفی یگانه، میره دلم نام گرفته است.

جدیدترین اثر مصطفی یگانه در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه و موزیک این اثر از محمد طاهر می باشد.

تنظیم این موزیک به عهده، هادی برهان عزیز می باشد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ میره دلم از مصطفی یگانه

تو خودت معنی عشقی عاشقی خوبه با تو
سیر نمیشم هر چی هی نگاه کنم سر تا پاتو
همه چی خوب خوبه فقط بخند کنار من
تو تو قلبمی نمیذارم کسی بگیره جاتو
من شدم ساحل و طوفان کردی دریارو
تو به شوخی گرفتی همیشه همه حرفارو
هر چی میگذره انگار بیشتر ازت خوشم میاد
حسودا میگن ولت کنم مگه دلم میاد
میره دلم واسه تو که شدی شبیه خودم
بد بی تاب توام نمیشه که بی تو سر کنم
میگه یه بند که دوسم داره و همه چی شم

آهنگ جدید مصطفی یگانه میره دلم

آره بد میشم وقــتی به شوخی میگه که دور میشم
میره دلم واسه تو که شدی شبیه خودم
بد بی تاب توام نمیشه که بی تو سر کنم
میگه یه بند که دوســم داره و همه چی شم
آره بد میشم وقتی به شــوخی میگه که دور میشم
به همین رااااحتیا نبود رسیدن به دلت
چی داشتی اینجوری خودمو رسوندم بهت
چه حالی داشتی وقتی که بهت خیره شدم
پرسیدن دلت کجاست بگو دادیش به خودم
میره دلم واسه تو که شدی شبیه خودم
بد بی تاب توام نمیشه که بی تو سر کنم
میگه یه بند که دوسم داره و همه چی شم
آره بد مــیشم وقتی به شوخی میگه که دور میشم
میره دلم واسه تو که شدی شبیه خودم
بد بی تاب تواااام نمیشه که بی تو سر کنم
میگه یه بند کــه دوسم داره و همه چی شم
آره بد میشم وقــتی به شوخی میگه که دور میشم

مصطفی یگانه میره دلم





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید مصطفی یگانه,دانلود آهنگ میره دلم,میره دلم,مصطفی یگانه,Mire Delam,Mostafa Yeganeh,متن آهنگ میره دلم از مصطفی یگانه, ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: