دانلود آهنگ ساسان آران سرتو برگردون
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید ساسان آران سرتو برگردون

دانلود آهنگ ساسان آران به نام سرتو برگردون کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده سرتو برگردون با صدای ساسان آران از جوان ریمیکس

تنظیم و میکس و مسترینگ: مصطفی مومنی, ترانه سرا و آهنگساز: علی تنجیده

Download New Music Sasan Aran – Sareto Bargardoon

ساسان آران سرتو برگردون

 

ساسان آران عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید ساسان آران، سرتو برگردون نام گرفته است.

جدیدترین اثر ساسان آران در سبک پاپ قرار دارد.

تنظیم، میکس و مستر این موزیک به عهده، مصطفی مومنی عزیز می باشد.

ترانه سرا و آهنگساز قطعه، علی تنجیده عزیز می باشد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ سرتو برگردون از ساسان آران

سرتو برگردون من دارم با تو فقط حرف میزنم و بعد از اون
اولین بار که تورو دیدم و هی قلبم زود
تورو میخوااااست تورو میخواست و منم حقم بود
واااسه تو این دلو به دریا زدم
تو هوات حال مــنو خوب میکنه غم تو دنیامو آشوب میکنه
عاشقم کــردی و خوب کاری دادی دستم
دوست دارم تو چــشم تو زل بزنم از دلم به دل تو پل بزنم
خب منم ااااز ااااین به بعد هرچی بگی هستم

آهنگ جدید ساسان آران سرتو برگردون

ااااز همین لحظه میخوام هرچی که تو بگی شه
دل دیــوونه ی من هیچی سرش نمیشه
یکی وایساده جلوت منتظر نگاته
آخــه اون چشای گیرات همه زندگیشه
تو هوات حــال منو خوب میکنه غم تو دنیامو آشوب میکنه
عاشــقم کردی و خوب کاری دادی دستم
دوست دااارم تو چشم تو زل بزنم از دلم به دل تو پل بزنم
خــب منم از این به بعد هرچی بگی هستم
تو هوات حــال منو خوب میکنه غم تو دنیامو آشوب میکنه
عاشقم کردی و خوب کاری دادی دستم
دوست دارم تو چشم تو زل بزنم از دلم به دل تو پل بزنم
خب منم از این به بعد هرچی بگی هستم

ساسان آران سرتو برگردون





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید ساسان آران,دانلود آهنگ سرتو برگردون,سرتو برگردون,ساسان آران,Sareto Bargardoon,Sasan Aran,متن آهنگ سرتو برگردون از ساسان آران, ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: