دانلود آهنگ پدرام پالیز دردت به جانم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید پدرام پالیز دردت به جانم

دانلود آهنگ پدرام پالیز به نام دردت به جانم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دردت به جانم با صدای پدرام پالیز از جوان ریمیکس

ترانه: دنیا کندری, موزیک: پدرام پالیز, تنظیم: محمدرضا رهنما

Download New Music Pedram Paliz – Dardat Be Janam

پدرام پالیز دردت به جانم

 

پدرام پالیز عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید پدرام پالیز، دردت به جانم نام گرفته است.

جدیدترین اثر پدرام پالیز در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه این اثر از دنیا کندری می باشد.

موزیک اثر از پدرام پالیز می باشد.

این ترانه با تنظیم حرفه ای محمدرضا رهنما منتشر شد.

همچنین می توانید موزیک پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ حمید هیراد و راغب جذاب

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ دردت به جانم از پدرام پالیز

تو شفافی مث شیشه ای من در تو خلاصه شده ام من ساقه و تو ریشه ای
بی تو هر جایی که باشم و قد بکشم میخشکم
من به یاد تو بودم ای همه ی وجودم هر جایی که میرفتی از تو دلخور نبودم
تا زمانی که گفتی که نمیمانی و من خم شد پشتم کم کم
ای تو آرام جانم من نمیتوانم بی تو زنده بمانم ای دردت به جانم
تو دریایی و موج منم ساحل را میشکنم نرو
ای تو آرام جانم من نمیتوانم بی تو زنده بمانم دردت به جانم
تو دریایی و موج منم ساحل را میشکنم نرو

آهنگ جدید پدرام پالیز دردت به جانم

هر روز به هر بهــانه ای میزنم بیرون از خانه به یک نشانه ای
انتخابی که مرا لرزاند و قلبم را کرده ویرانه ای
دلم شکست به جان تو که بیشترین تاثیر را تو بر من میگذاشتی
بهــانه اااای بودی عزیزم که دومی نداشتی
آراااام جانــم من نمیتوانم بی تو زنده بمانم ای دردت به جانم
تو دریایی و موج منم ساحل رااااا میشکنم نرو
ای تو آرام جانم من نمیتوانم بی تو زنده بمانم دردت به جانم
تو دریایی و موج منم ساحل رااااا میشکنم نرو

پدرام پالیز دردت به جانم





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید پدرام پالیز,دانلود آهنگ دردت به جانم,دردت به جانم,پدرام پالیز,Dardat Be Janam,Pedram Paliz,متن آهنگ دردت به جانم از پدرام پالیز, ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: