دانلود آهنگ سعید مهدور دلبر
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید سعید مهدور دلبر

دانلود آهنگ سعید مهدور به نام دلبر کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دلبر با صدای سعید مهدور از جوان ریمیکس

Download New Music Saeid Mahdevar – Delbar

سعید مهدور دلبر

 

سعید مهدور عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید سعید مهدور، دلبر نام گرفته است.

جدیدترین اثر سعید مهدور در سبک پاپ قرار دارد.

همچنین می توانید موزیک پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ یوسف زمانی روزای رویایی

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ دلبر از سعید مهدور

وقتی تو با منی گلم؛ دنیا به روم میخنده!
دلم در و پنجره رو روی غم ها میبنده…
من همیشه تو خواااابوُ بیداری، همش به یادت
تموم عمرو زندگیم؛ دوست دارم میخوامت!
دلم میخواد ستاره هارو واسه تو بچینم…
واسه ی لحظه دااااشتنت؛ جون بدم و بمیرم!
دلم میخواد فقط یه بار؛ تو آغوشت بگیرم
بهت بگم دوست داااارم؛ تو قفست اسیرم!

آهنگ جدید سعید مهدور دلبر

دلبرو نازنـین من؛ بیا که بی قرارم…
بیا ببیـن بدونِ تو؛ چه حالو روزی دارم
وقتی کـه تو کنارمی؛ دیگه غمی ندارم
تموم زندگیـمو من؛ برای تو میزارم…
دلم میخواد سـتاره هارو واسه تو بچینم…
وااااسه ی لحظه داااااشتنـت؛ جون بدم و بمیرم!
دلم میخواد فقط یه بار؛ تو آغوشت بگیرم
بهت بگم دوست دارم؛ تو قفست اسیرم!

سعید مهدور دلبر





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید سعید مهدور,دانلود آهنگ دلبر,دلبر,سعید مهدور,Delbar,Saeid Mahdevar,متن آهنگ دلبر از سعید مهدور, ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: