نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ غمگین حامد همایون به نام معجزه

دانلود آهنگ حامد همایون به نام معجزه کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده معجزه با صدای حامد همایون از شب صدا

Download New Music Hamed Homayoun – Mojezeh

ترانه: سهیل حسینی, موزیک: حامد همایون, تنظیم: سامان امامی

خوب ترین حال و هوای دلم کاش بمانی تو برای دلم
من به تو وابسته ترین آدمم دور شوم خسته ترین آدمم

حامد همایون معجزه

 

متن آهنگ حامد همایون معجزه

خوب ترین حال و هوای دلم کاش بمانی تو برای دلم
من به تو وابسته ترین آدمم دور شوم خسته ترین آدمم
جام جهان تشنه ی لب های توست مست شد و دست از این خانه شست
معجزه کن خوب ترین خوب من عشق ترین آدم محبوب من
زلف پریشان شده در باد را دلبر دلداده آزاد را بند بزن بن دلم پاره شد عاشق دیوانه ات آواره شد
زلف پریشان شده در باد را دلبر دلداده آزاد را بند بزن بن دلم پاره شد عاشق دیوانه ات آواره شد

روی نگیر از نفس افتاده ام دست خودم نیست که دلداده ام گوشه ی چشم تو چه ها میکند در دل من معجزه ها میکند
زلف پریشان شده در باد را دلبر دلداده آزاد را بند بزن بن دلم پاره شد عاشق دیوانه ات آواره شد
زلف پریشان شده در باد را دلبر دلداده آزاد را بند بزن بن دلم پاره شد عاشق دیوانه ات آواره شد

حامد همایون معجزه

            





:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: