دانلود ریمیکس مهراد جم خیالت راحت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس مهراد جم خیالت راحت

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس مهراد جم بنام خیالت راحت با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Mansour Salahi

Download New Remix Mehrad Jam Khialet Rahat With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

مهراد جم خیالت راحت

 

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس مهراد جم را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس به آهنگ خیالت راحت تعلق دارد.

ریمیکس این اثر به عهده منصور صلاحی عزیز می باشد.

همچنین می توانید ورژن اصلی این موزیک را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ مهراد جم خیالت راحت

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ خیالت راحت مهراد جم

بدون تو شـبا همش خرابه حالم

مگه من جز تو کیو دارم

گره افتاده به کارم کجایی؟

تو و اااون چشمات مشکل گشایین

دوس دارم دور بشم از همه

همـین که تو باشی بسمه

من و تو یه قایق وسطه

یه دریا که آرومه هر شبش

کروس : ( ۲ بار تکرار )

عشـق یعنی چشمای مستت

عشق یعنی گرمای دستتت

ریمیکس جدید مهراد جم خیالت راحت

عـشق یعنی خوب و بدش باهم

خیالت راحت قصه نخور با من

هرچی نیش بزنی بازم وااااسم عسله

نمیشه که خاطرهامون اااااز یادم بپره

زمین گرده هر جا بری میرسـی به من

منی که حک شده اسمتو رو دلم

کروس : ( ۲ بار تکرار )

عشق یعنی چـشمای مستت

عشق یعنی گرمـای دستتت

عشق یعنی خوب و بـدش باهم

خیالت راحت قصه نخـور با من

ریمیکس مهراد جم خیالت راحت





:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس جدید ,دانلود ریمیکس جدید مهراد جم,ریمیکس خیالت راحت از مهراد جم,Mehrad Jam,مهراد جم,دانلود آهنگ خیالت راحت,ریمیکس خیالت راحت,ریمیکس جدید مهراد جم,مهراد جم خیالت راحت,ریمیکس مهراد جم خیالت راحت ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: