دانلود آهنگ مرداد تولدت مبارک
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مرداد تولدت مبارک

دانلود آهنگ مرداد به نام تولدت مبارک کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده تولدت مبارک با صدای مرداد از جوان ریمیکس

Download New Music Mordad – Tavalodat Mobarak

مرداد تولدت مبارک

 

مرداد عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید مرداد، تولدت مبارک نام گرفته است.

جدیدترین اثر مرداد در سبک پاپ قرار دارد.

همچنین می توانید موزیک پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ فرزاد فرخ شاپرک

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ تولدت مبارک از مرداد

تولدت مبارک رفیق من؛ کسی که تو همه سختیا بود پشتِ من…
با تو میشه خندید حتــی به روی غم!
چی میتونم بگـم؛ جز ااااینکه عاشقتم؟!
تولدت مبــارک رفیق من! خــیلی وقت بود که میخواستم بت بگم…
که چـقد دوستت دارم!
یه رفیق دارم؛ که ااااگه نبود چقد بد میشد حالم!
شـمعارو فوت کن, اااامیدوارم آرزوت بشه خاطره
آره… تا بره هر چی روزای بـد بود؛ تو سالی که گذشت!
ااامروز چقد فرق داری؛ با روزای دیگه!

آهنگ جدید مرداد تولدت مبارک

آره چشمات مـیگه؛ که یه سال بزرگتر شدی عشقم!
خودت میدونی ااااینو که فققط از تو یه نفر توی دنیا هست
پس غمو ولش! بیا امروزو بشیم به شادیا وصل!
از بس تو خوبی؛ رفیقم ندیدم مثل تو!
تولــدت واسه من عزیزه؛ واسه تو تکست مینویسه دوستت…
از راه دور بوس بهت!
تولــدت مبارک رفیقم؛ صــد و بیست ساله بشی عشقم!
دوست دااارم نور چشمم

مرداد تولدت مبارک





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید مرداد,دانلود آهنگ تولدت مبارک,تولدت مبارک,مرداد,Tavalodat Mobarak,Mordad,متن آهنگ تولدت مبارک از مرداد, ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: