دانلود آهنگ علی حمزه دوست دارم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید علی حمزه دوست دارم

دانلود آهنگ علی حمزه به نام دوست دارم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دوست دارم با صدای علی حمزه از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: کامران جلیلوند, تنظیم: سعید جودی

Download New Music Ali Hamze – Dooset Daram

علی حمزه دوست دارم

 

علی حمزه عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید علی حمزه، دوست دارم نام گرفته است.

جدیدترین اثر علی حمزه در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه و موزیک این اثر از کامران جلیلوند می باشد.

این موزیک با تنظیم سعید جودی در سایت قرار گرفت.

همچنین می توانید موزیک پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ یوسف زمانی روزای رویایی

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ دوست دارم از علی حمزه

ااااه کج کـردی چی شـده میخوای برگردی
دیوونم کردی بس که با مــن دل سردی
مردت خســتس خیلی بهــت وابستس
این مرد عاشقو دادی تو از دست
دیوونه تر تو از منه لعنتی شدی
عاشقم نبودی که چرا اینجوری شدی
چرا میچرخه زمینو اسمون دوره سرم
چرا میلرزه زمین تو بگو دردت به سرم
دوست دارم منه احساسی
تو با لجبازی منو میبازی

آهنگ جدید علی حمزه دوست دارم

دوست داااااارم منه دیوونه
دل من عاشــق چشمات زیر بارونه
اخه دوســت دارم منه احساسی
تو با لــجبازی منو میبازی
دوســت دارم منه دیوونه
دل من عاشــق چشمات زیر بارونه
دیدی رفتی من برا چشات بمیرم
توی قلبم هی بهونتو بگیرم
نمیدونی مثــله یه خوابی تو دنیا
بیا برگرد مــن اینارو باتو میخوام
من که گفتـم تو تمومه زندگیمی
توی شبهام رویایه همیشگیمی
تو نباشــی بعد تو تمومه کارم
من به هیچکـس مثل تو حسی ندارم

علی حمزه دوست دارم





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید علی حمزه,دانلود آهنگ دوست دارم,دوست دارم,علی حمزه,Dooset Daram,Ali Hamze,متن آهنگ دوست دارم از علی حمزه, ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: