دانلود آهنگ ماکان بند گره کور
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید ماکان بند گره کور

دانلود آهنگ ماکان بند به نام گره کور کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده گره کور با صدای ماکان بند از جوان ریمیکس

Download New Music Macan Band – Gereh Koor

ماکان بند گره کور

 

ماکان بند عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید ماکان بند، گره کور نام گرفته است.

جدیدترین اثر ماکان بند در سبک پاپ قرار دارد.

موزیک این اثر از یاشار خسروی می باشد.

میکس و مستر موزیک به عهده آرش پاکزاد می باشد.

نوازنده گیتار این اثر کیان دارات می باشد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ گره کور از ماکان بند

سمت نگات پر میزدم با بـی زبونی چشماتو میبستی چقد نامهربونی
دنبال جای امنی وااااسه عشق بودم حالا یه آواره با احساس کبودم
نزدیک تر از سایه واست بودم ولی باز تو راحت چرا شکوندی دلمو چرا
چی شد تو حال خوبمون غروب جمعه افتاد
به اسم تنهایی مـن دوباره قرعه افتاد
من از تو نه شاکیم از خودم که چشم و گوش بسته
تورو خواستم شدم حـالا یه سرشکسته
چی شد تو حال خوبمون غروب جمعه افتاد
به اسم تنهایی من دوباره قرعه افتاد

آهنگ جدید ماکان بند گره کور

من از تو نه شـاکیم از خودم که چشم و گوش بسته
تورو خواااااســتم شدم حالا یه سرشکسته
افتاد توی این راااابطه یه گره کور که باز نمیشه تا ابد حتی به زور
خودمون زدیم به بیراهه حالا اون راهی که با هم هستیم فقط در حد یه ایستگاهه
چی شد تو حال خوبمون غروب جمعه افتاد
به اسم تنهایی من دوباره قرعه افتاد
من از تو نه شاکیم از خودم که چشم و گوش بسته
تورو خواستم شدم حالا یه سرشکسته
چی شد تو حال خوبمون غروب جمعه افتاد
به اسم تنهایی من دوباره قرعه افتاد
من از تو نه شاکیم از خودم که چشم و گوش بسته
تورو خواستم شدم حالا یه سرشکسته

ماکان بند گره کور





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید ماکان بند,دانلود آهنگ گره کور,گره کور,ماکان بند,Gereh Koor,Macan Band,متن آهنگ گره کور از ماکان بند, ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: