دانلود آهنگ امین رستمی عشق کمیاب
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید امین رستمی عشق کمیاب

دانلود آهنگ امین رستمی به نام عشق کمیاب کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عشق کمیاب با صدای امین رستمی از جوان ریمیکس

ترانه: شقایق رفیعی, آهنگ: پیمان عدالت و ایمان یمینی, تنظیم: مهران خالصی و امین رستمی

Download New Music Amin Rostami – Eshghe Kamyab

امین رستمی عشق کمیاب

 

امین رستمی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید امین رستمی، عشق کمیاب نام گرفته است.

جدیدترین اثر امین رستمی در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه این موزیک ای شقایق رفیعی می باشد.

آهنگ اثر از پیمان عدالت و ایمان یمینی عزیز می باشد.

این موزیک با تنظیم حرفه ای مهران خالصی و امین رستمی منتشر شد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ عشق کمیاب از امین رستمی

عشق کمیابم بازم ااااز فکر چشمات پریده خوابم
عشق کمیابم وجودت شد دلیــل این حس نابم
من با تو یه تیم تا ابد برندم بلــند میشه صدای خندم
دل از همه به جــز تو کندم
تو چشمات شب یه شهر پر ســتارس ته یه شعر عاشقانس
مثه یه خلوت شبانس
مجنونت شده دل من تورو دید عاشقت شده دل من
پای چشای تو مونده دل من شدی بهونه ی دل من
دنیامی همه نفسام گرفته عطر تــو همه ی فضا
هنوزم عشق من همونی برام بمون براااام که خیلی تنهام

آهنگ جدید امین رستمی عشق کمیاب

با چشمات میشه یه عـمری زندگی کرد عشق اااومد تورو برام همیشگی کرد
دنیاتو رو قلب من واااا کن که تنهام من با تو چــیزی از این دنیلا نمیخوام
مجنونت شده دل من تورو دید عاشــقت شده دل من
پای چشای تو مونده دل من شـــدی بهونه ی دل من
دنیامی همه نفسام گرفته عطر تو همه ی فضا
هنوزم عشق من همونی براااام بمون برام که خیلی تنهام

امین رستمی عشق کمیاب





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید امین رستمی,دانلود آهنگ عشق کمیاب,عشق کمیاب,امین رستمی,Eshghe Kamyab,Amin Rostami,متن آهنگ عشق کمیاب از امین رستمی, ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: