دانلود آهنگ فریان دلبر جانم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید فریان دلبر جانم

دانلود آهنگ فریان به نام دلبر جانم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دلبر جانم با صدای فریان از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: فریان, تنظیم: معین راهبر

Download New Music Faryan – Delbar Janam

فریان دلبر جانم

 

فریان عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید فریان ، دلبر جانم نام گرفته است.

جدیدترین اثر فریان در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه و موزیک این اثر از فریان عزیز می باشد.

این موزیک با تنظیم حرفه ای معین راهبر عزیز منتشر شد.

همچنین می توانید موزیک پاپ جدید را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ بابک جهانبخش آدمکش

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ دلبر جانم از فریان

تا اومدی تو دنیام همه چی زیرو رو شد همه روزای خــوب زندگیم با تو شروع شد
آخه قبل تو این دلخوشــیارو که نداشتم آخ اگه تو نبودی من کیو جای تو میذاشتم
عاشقم کردی با دلم چــیکار کردی خوب تونستی جا کــنی خودتو توی دل من دیوونه
دل وامونده پیش تو که جا مونده به جون تو اااااگه بذارم تو بری از این خونه
عاشقم کردی با دلم چیکار کردی خوب تونستی جا کنی خودتو توی دل من دیوونه
دل وامونده پیــش تو که جا مونده به جون تو ااااگه بذارم تو بری از این خونه
دلبر جانم جان جانانم تو از کجا پیدات شد دل منو بردی

آهنگ جدید فریان دلبر جانم

به تو بـیمارم خـیلی دوسـت داااارم خاطرت جمع باشه به من دلتو سپردی
عاشقم کردی با دلم چیکار کردی خــوب تونستی جا کنی خودتو توی دل من دیوونه
دل وامونده پیش تو که جا مــونده به جون تو اگه بذارم تو بری از این خونه
عاشقم کردی با دلم چیکار کــردی خوب تونستی جا کنی خودتو توی دل من دیوونه
دل وامونده پیش تو که جــا مونده به جون تو ااااگه بذارم تو بری از این خونه

فریان دلبر جانم





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید فریان ,دانلود آهنگ دلبر جانم,دلبر جانم,فریان ,Delbar Janam,Faryan,متن آهنگ دلبر جانم از فریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: