دانلود آهنگ بابک جهانبخش آدمکش
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش آدمکش

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام آدمکش کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده آدمکش با صدای بابک جهانبخش از جوان ریمیکس

ترانه: مهدی ایوبی, موزیک: بابک بابایی, تنظیم: محمدرضا رهنما

Download New Music Babak Jahanbakhsh – Adamkosh

بابک جهانبخش آدمکش

 

بابک جهانبخش عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید بابک جهانبخش، آدمکش نام گرفته است.

جدیدترین اثر بابک جهانبخش در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه این اثر از مهدی ایوبی عزیز می باشد.

موزیک نیز از بابک بابایی می باشد.

این موزیک با تنظیم حرفه ای محمدرضا رهنما در سایت قرار گرفت.

همچنین می توانید موزیک دیگر این خواننده را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ بابک جهانبخش پایان تازه

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ آدمکش از بابک جهانبخش

دار و ندارم مال من قلـبمو دادم بری
ساکت همیشه بسـته بود یه عمره آمادم بری
فهمیده بودی عاشـقم از من خیالت تخت بود
پای تو موندم تا تهـش پای تو موندن سخت بود
من چشم بسـتم رو دلم اصلا برام راحت نبود
حسی که من دااااشتم به تو یک لحظشم عادت نبود
تو بدون و نبـودنت حالم یه روزم خوش نبود
حتی گلوله عشق من اینجوری آدمکش نبود
من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود
حسی که من داشتم به تو یک لحظشم عادت نبود
تو بدون و نبودنت حالم یه روزم خوش نبود
حتی گلوله عشق من اینجوری آدمکش نبود
راهو نشون دادم بری تا کم شه از این اضطراب
من بلدم کنار بیام خودم با این حال خراب
فکر خودت باش از الان از حال من چیزی نپرس

آهنگ جدید بابک جهانبخش آدمکش

تنهایی خوبم میـکنه نه غصه میخورم نه قرص
من چشم بستـم رو دلم اصلا برام راحت نبود
حسی که من دااااشـتم به تو یک لحظشم عادت نبود
تو بدون و نبودنـت حالم یه روزم خوش نبود
حتی گلوله عشـق من اینجوری آدمکش نبود
من چشم بسـتم رو دلم اصلا برام راحت نبود
من چشم بستـم رو دلم اصلا برام راحت نبود
حسی که من دااااشتم به تو یک لحظشم عادت نبود
تو بدون و نبودنــت حالم یه روزم خوش نبود
حتی گلوله عشـق من اینجوری آدمکش نبود
من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود

بابک جهانبخش آدمکش





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید بابک جهانبخش,دانلود آهنگ آدمکش,آدمکش,بابک جهانبخش,Adamkosh,Babak Jahanbakhsh,متن آهنگ آدمکش از بابک جهانبخش, ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: