دانلود آهنگ سینا سرلک دوباره
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک دوباره

دانلود آهنگ سینا سرلک به نام دوباره کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دوباره با صدای سینا سرلک از جوان ریمیکس

ترانه: مصطفی پاشایی, موزیک: اشکان حیدری و مصطفی پاشایی, تنظیم: مهدی اسدی

Download New Music Sina Sarlak – Dobare

سینا سرلک دوباره

 

سینا سرلک عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید سینا سرلک، دوباره نام گرفته است.

جدیدترین اثر سینا سرلک در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه این اثر ا مصطفی پاشایی می باشد.

موزیک نیز به عهده، اشکان حیدری و مصطفی پاشایی می باشد.

این موزیک با تنظیم حرفه ای مهدی اسدی منتشر شد.

همچنین می توانید موزیک مشترک سینا سرلک و مهراد جم را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ مهراد جم چرا ساکتی

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ دوباره از سینا سرلک

دوباره فــکر و خیالتو ااااین دل دیــوونه دوبــاره حال چشای من ابریه بارونه
دوباره خاطــره های تو جونمو میگیره چی بــگم از دلی که با عشق تو درگیره
من بعد تو با خودم قهرمو هر کاری واسه تو کردمو آخرشم ندیدن چشات چشات
تو رفتی که جا بمونه غمت سخته واسه من رفــتنت حال منو ندیدن چشات چشات
بی تو من همه شب با دل و جــان از غم تو میخوانم
عشقت در دل من هســتی من با گریه میخوابم
بی تو من همه شــب با دل و جان از غم تو میخوانم

آهنگ جدید سینا سرلک دوباره

عشقت در دل من هســتی من با گریه میخوابم
خستم از حال این روزا دلتنگم بی تو اما میسازم با این دردا
من جا موندم تو تنهایی مونده تو دلم حرفایی نیستی اما اینجایی
من بعد تو با خودم قهرمو هر کاری وااااسه تو کردمو آخرشم ندیدن چشات چشات
بی تو من همه شــب با دل و جان از غم تو میخوانم
عشقت در دل مــن هستی من با گریه میخوابم
بی تو من همه شــب با دل و جان از غم تو میخوانم
عشقت در دل مــن هستی من با گریه میخوابم

سینا سرلک دوباره





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید سینا سرلک,دانلود آهنگ دوباره,دوباره,سینا سرلک,Dobare,Sina Sarlak,متن آهنگ دوباره از سینا سرلک, ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: