دانلود آهنگ فرزاد فرخ شاپرک
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ شاپرک

دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام شاپرک کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده شاپرک با صدای فرزاد فرخ از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: منصور فرهادیان, تنظیم: ABZ

Download New Music Farzad Farokh – Shaparak

فرزاد فرخ شاپرک

 

فرزاد فرخ عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید فرزاد فرخ، شاپرک نام گرفته است.

جدیدترین اثر فرزاد فرخ در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه و موزیک اثر از منصور فرهادیان می باشد.

تنظیم موزیک نیز به عهده، ABZ می باشد.

همچنین می توانید ریمیکس پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس دیجی حمید پاسپورت ۹۵

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ شاپرک از فرزاد فرخ

تا تو را دیدم و آنی دلم را به دلت باختم چه رویاهایی که با نـگاهت در سرم ساختم
من کویری خشک و سوزان تو باران شدی در قلبــم و جان دادی
خوشحالم ای پری رو مرا در خانه قلــبت جا دادی
شاپرک جان جان به قربانت کنم ای خوب خوبان مراااا به صرف عشق کردی تو مهمان
بیا که رنگ چشمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان
شاپرک جان جان به قربانت کنم ای خوب خوبان مرااااا به صرف عشق کردی تو مهمان
بیا که رنگ چشمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان

آهنگ جدید فرزاد فرخ شاپرک

آره این بود ماجرا دل بردی بـــی چون و چرا به لکنــت افتادم من تا دیدم تو را
زل زدی در چشم من عشق رســید از تو به من پیله کــردی دور قلبم مجنون کردی مرا
شاپرک جان جان به قربانت کــنم ای خوب خوبان مراااا به صرف عشق کردی تو مهمان
بیا که رنگ چشــمت مرا دیوانه کرد ااااز تو چه پنهان
شاپرک جان جان به قربانت کنم اااای خوب خوبان مراااا به صرف عشق کردی تو مهمان
بیا که رنگ چشــمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان

فرزاد فرخ شاپرک





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید فرزاد فرخ,دانلود آهنگ شاپرک,شاپرک,فرزاد فرخ,Shaparak,Farzad Farokh,متن آهنگ شاپرک از فرزاد فرخ, ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: