دانلود آهنگ مهدی جهانی من عاشقتم
نوشته شده توسط : شب صدا

 دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی من عاشقتم

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام من عاشقتم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده من عاشقتم با صدای مهدی جهانی از جوان ریمیکس

Download New Music Mehdi Jahani – Man Asheghetam

مهدی جهانی من عاشقتم

 

بزودی می توانید موزیک جدید مهدی جهانی را از سایت دانلود نمایید.

ساخته جدید مهدی جهانی، من عاشقتم نام گرفته است.

جدیدترین اثر مهدی جهانی در سبک پاپ قرار دارد.

همچنین می توانید ریمیکس پیشنهادی ادمین را ازلینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس مهدی جهانی چقدر تنهام

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ من عاشقتم از مهدی جهانی

من عاشـقتم مث دیوونه ها بس گفتم بری جای زخمش میمونه بام
نارااااحتی اااااز دستم من ااااز نبودت خستم چشمای تو دنیـام بود چش روی دنیا بستم
بگو بمــونم یا برم حسرت تو موند رو دلم میخوام تورو برگردونم ااااما راهشو نمیدونم
بگو بمـــونم یا برم حسرت تو موند رو دلم میخوام تورو برگردونم اااااما راهشو نمیدونم

مهدی جهانی من عاشقتم





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید مهدی جهانی,دانلود آهنگ من عاشقتم,من عاشقتم,مهدی جهانی,Man Asheghetam,Mehdi Jahani,متن آهنگ من عاشقتم از مهدی جهانی, ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: