دانلود آهنگ میثم ابراهیمی میمیرم برات
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام میمیرم برات

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام میمیرم برات کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده میمیرم برات با صدای میثم ابراهیمی از شب صدا

Download New Music Meysam Ebrahimi – Mimiram Barat

میثم ابراهیمی میمیرم برات

 

متن آهنگ میثم ابراهیمی میمیرم برات

پخش بزودی از شب صدا …

عشق تو دارو ندار دلم بود خاطره هام همه با تو قشنگ بود
نبودت سختمه نگو که حقمه زیادی دوست داشتم این گناه من بود
دیوونه دیوونه بازیاتو دوست دارم حالت قشنگ نگاتو دوست دارم
آخ دلم لک زده واسه اون خنده هات کاشکی برگردی و باز بمیرم برات
دیوونه دیوونه بازیاتو دوست دارم حالت قشنگ نگاتو دوست دارم
آخ دلم لک زده واسه اون خنده هات کاشکی برگردی و باز بمیرم برات

میثم ابراهیمی میمیرم برات





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: