دانلود آهنگ پویا بیاتی خودمونیم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی خودمونیم

دانلود آهنگ پویا بیاتی به نام خودمونیم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده خودمونیم با صدای پویا بیاتی از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: پویا بیاتی, تنظیم: امید سلیمانی

Download New Music Pouya Bayati – Khodemoonim

منتشر شد.

پویا بیاتی خودمونیم

 

پویا بیاتی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید پویا بیاتی، خودمونیم نام گرفته است.

جدیدترین اثر پویا بیاتی در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه و موزیک این اثر از پویا بیاتی عزیز می باشد.

تنظیم این موزیک به عهده، امید سلیمانی می باشد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ خودمونیم از پویا بیاتی

خودمونیم چشات چقد قشنگن خودمونیم یه پا شعبده بازی
تو از این آدم سر به راه آروم چطوری تونستی دیوونه بسازی
خودمونیم چه سحری تو صداته صدای آدمه یا زنگ کلیسا
نکنه تو هم زدی تو کار جادو نکنه میری پیش دعا نویسا
نفسم بنده به لبخند تو عشقم رنگ لبخند تورو برف نداره
سرتو بیشتر از این درد نیارم آخه زیبایی تو حرف نداره
آخه زیبایی تو حرف نداره
عشقم سر دوست داشتن تو هیچی جلودارم نیست
آره من دوست دارم و جز عشق چیزی بارم نیست
عشقم آره عشقم

آهنگ جدید پویا بیاتی خودمونیم

عشقم خاطرت جـمع واسه قلبی که به من میسپاری
آره تو به یک آدم با عشق تعلق داری عشقم آره عشقم
خودمونیم چه عطری زدی اااامشب به خدا یه لحظه گفتم تو بهشتم
من نمیدونم چه کار خوبی کردم که خدا گذاشتتد تو سرنوشتم
خودمونیم چیکار کردی با موهات که به جز جنون واسم نذاشته راهی
من جواب هر سوالی دااااری میدم تو اول بگو چرا این همه ماهی
نفسم بنده به لــبخند تو عشقم رنگ لبخند تورو برف نداره
سرتو بیشتر ااااز این درد نیـارم آخه زیبایی تو حرف نداره
آخه زیبایی تو حرف نداااااره
عشقم سر دوست داشتن تو هــیچی جلودارم نیست
آره من دوست دارم و جز عشق چیزی بارم نیست
عشقم آره عـشقم
عـشقم خاطرت جمع واسه قـلبی که به من میسپاری
آره تو به یک آدم با عـشق تـعلق داری عشقم آره عشقم

پویا بیاتی خودمونیم





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: