دانلود آهنگ رضا صادقی مهر مادر
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی مهر مادر

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام مهر مادر کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده مهر مادر با صدای رضا صادقی از جوان ریمیکس

ترانه: عبدالجبار کاکایی, تنظیم: محمدرضا چراغعلی

Download New Music Reza Sadeghi – Mehre Madar

رضا صادقی مهر مادر

 

رضا صادقی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید رضا صادقی، مهر مادر نام گرفته است.

جدیدترین اثر رضا صادقی در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه این موزیک از عبدالجبار کاکایی عزیز می باشد.

موزیک با تنظیم حرفه ای محمدرضا چراغلی در سایت قرار گرفت.

همجنین می توانید موزیک قبلی این خواننده را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ رضا صادقی رد پا

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ مهر مادر از رضا صادقی

دوست دارم یه عشق بی دلیلو به کی باید بگـم که باورش شه
یه دل میخوام ازم نپرسه هیچی یه دل میخواااام دیوونگی سرش شه
به کی باید بگم که بعضی وقتا عاشق شـدن حساب کتاب نداره
میخوام بگم جرااااتشو ندارم میخواااام نـگم حرصمو درمیاره
دوست دارم ااااین آرزوی دورو کــجای دنیا با خودم کشیدم
کاشکی میشد به جز تو یادم بره هر چی که دل بستم و دل بریدم
تو مهربونیات یه چیز دیگه است یه وقتها بی بهونه و اضافی

آهنگ جدید رضا صادقی مهر مادر

فقط دوسم داری براااات مـهم نیست درست مثل عشـقای بی تلافی
تو مهر مادرااانـت از بهشته حس میکنم بال فرشـته داری
تو گوش من صداااای دریا میدی دستاتو که رو قلب من میذاری
منو ببخش ااااگه برات نموندم گذاشتم و گذشـتم از کنارت
منو ببخش اگه تو این هیاهو بدون من میگذره روزگارت
منو ببخش اگه یه قلب کوچیک طاقت دوس داشتنتو نداره
میخواد بهت بگه ولی بلد نیست ادای دوست داشتنو در میاره

رضا صادقی مهر مادر





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید رضا صادقی,دانلود آهنگ مهر مادر,مهر مادر,رضا صادقی,Mehre Madar,Reza Sadeghi,متن آهنگ مهر مادر از رضا صادقی, ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: