دانلود آهنگ سهراب پاکزاد گل بی نقص
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد گل بی نقص

دانلود آهنگ سهراب پاکزاد به نام گل بی نقص کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده گل بی نقص با صدای سهراب پاکزاد از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: مجید رضوی, تنظیم: علی بیات

Download New Music Sohrab Pakzad – Gole Bi Naghs

سهراب پاکزاد گل بی نقص

 

سهراب پاکزاد عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید سهراب پاکزاد، گل بی نقص نام گرفته است.

جدیدترین اثر سهراب پاکزاد در سبک پاپ قرار دارد.

علی بیات عزیز تنظیم این قطعه را به عهده دارد.

ترانه و موزیک این اثر از مجید رضوی می باشد.

همچنین می توانید موزیک پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی پاتوق

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ گل بی نقص از سهراب پاکزاد

میشه وقتتونو بگیرم میشه واسه شما بمیرم بگو میشه بگو میشه
میشه کنارتون بشینم میشه چشاتونو ببینم بگو میشه بگو میشه
اگه اراده کنی خودم میشـم فدات غرق بشی من مـیشم قایق نجات
حتـی ااااگه جونمـم دراد من خودم یه تنه جـون میدم برات
گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات خیره میـشم تو فقط برام حرف بزن
گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات خیره میـشم تو فقط برام حرف بزن
برق چشات منو کشته تو داری منو همیـشه پشتت

آهنگ جدید سهراب پاکزاد گل بی نقص

چـقد خوشگل گرفتی مارو تو تـوی مشتت
دریا شـی من میشـم ماهی تو قربون چشای آتیش تو
نابی خب عالیه چون دردام با تو تو یه ثانیه مرد
گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات خیره میشم تو فقط برام حرف بزن
گل بی نقص من نفسام حبـستن به چشات خیره میشم تو فقط برام حرف بزن

سهراب پاکزاد گل بی نقص





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید سهراب پاکزاد,دانلود آهنگ گل بی نقص,گل بی نقص,سهراب پاکزاد,Gole Bi Naghs,Sohrab Pakzad,متن آهنگ گل بی نقص از سهراب پاکزاد, ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: