دانلود ریمیکس میثم ابراهیمی کی مثل منه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس میثم ابراهیمی کی مثل منه

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس میثم ابراهیمی بنام کی مثل منه با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Dj Ebadeh

Download New Remix Meysam Ebrahimi Ki Mesle Mane With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

میثم ابراهیمی کی مثل منه

 

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس میثم ابراهیمی را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس به آهنگ کی مثل منه تعلق دارد.

ریمیکس این اثر به عهده، دیجی عباده می باشد.

همچنین می توانید ورژن اصلی این آهنگ را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی کی مثل منه

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ کی مثل منه میثم ابراهیمی

کی مثه منه دلش برات پر بکشه جلو چشات بچه بشم نیادش اصلا به چشت
کی مثه تو ته بی معرفت میشه که از رو همه چی رد میشه که دوستیمون این شکلی بشه
شدم بال و پرتو من بگیـری بالا سرتو من کیف کنم به همه بگم من برا توام
گفتی بذار صدتو حله نباشـه غم تو هر کاری کردم که فقط بره بالا پرچمتو
کی مث مـنه دلش برات پر بکـشه جلو چشات بچه بشم نیادش اصلا به چشت
کی مثه تو ته بـی معرفت میشه که از رو همه چی رد میشه که دوستیمون این شکلی بشه
من هرچی که بـوده رو از وقتی که تو درو بستی بخشیدم
من توئه دیوونه رو انقد دوست دارمو تازه فهمیدم

دانلود ریمیکس جدید میثم ابراهیمی کی مثل منه

کاشـکی یادت بمونه این آدرس و نشونه خواستی برگردی
به هیـشکی نمیگم که رفتی و رابطتو با من قطع کردی
کی مث منه دلـش برات پر بکـشه جلو چشات بچه بشم نیادش اصلا به چشت
کی مثه تو ته بی معرفت میشه که اااز رو همه چی رد میشه که دوسـتیمون این شکلی بشه
کی مث منه دلش برات پر بکشه جلو چشات بچه بشم نیادش اااصلا به چشت
کی مثه تو ته بی معرفت میشه که از رو همه چی رد میشه که دوسـتیمون این شکلی بشه

ریمیکس میثم ابراهیمی کی مثل منه





:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس جدید ,دانلود ریمیکس جدید میثم ابراهیمی,ریمیکس کی مثل منه از میثم ابراهیمی,Meysam Ebrahimi,میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ کی مثل منه,ریمیکس کی مثل منه,ریمیکس جدید میثم ابراهیمی,میثم ابراهیمی کی مثل منه,ریمیکس میثم ابراهیمی کی مثل منه ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: