دانلود آهنگ احمد سلو کلافه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید احمد سلو کلافه

دانلود آهنگ احمد سلو به نام کلافه کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده کلافه با صدای احمد سلو از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: احمد سلو و امیر آرتر, تنظیم: احمد سلو

Download New Music Ahmad Solo – Kalafe

احمد سلو کلافه

 

احمد سلو عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید احمد سلو، کلافه نام گرفته است.

جدیدترین اثر احمد سلو در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه و موزیک این اثر از احمد سلو و امیر آرتر عزیز می باشد.

تنظیم حرفه ای این موزیک نیز به عهده، احمد سلو می باشد.

همچنین می توانید موزیک پیشنهادی ادمین در سبک پاپ را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ رضا ملک زاده عاشق که باشی

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ کلافه از احمد سلو

بیا بیا بیا بیا دوباره تو مشتم من آرزهامو کشتم رفت گل رز خشکم
بیا بیا بیا بیا بذار تو بیاد یه بار به یادت اون شبارو عشقم بیا واسه تو نوشتم
فکر توام همش هرجا میرم میگیره دلم تا تنها میشم کجایی دورت بگردم من هواتو کردم
خودمو هی به اون راه میزنم صدات میپیچه هی توی سرم مث یه گل سمی تو رگای مغزم
بگو چی شد چی سرمون اومد چرا یهو دلـت ازم بدش اومد
آخرشم دیدی هرچی که فکرشو نمیکردم یه شب سرم اومد
هر بار که میگذرم از جلو چشـمات مـیدونم دلت میخواد
ااااما میدونیم هردومون بر نمیگردن روزای اولمون
خوابم یا بیدارم نمیدونم واقعا سر در نمیارم
چجوری دلت اومد بگذری از رابطه مون یه سری چیزا رو حق بهت میدم باشه قبول

آهنگ جدید احمد سلو کلافه

ولی بازم حقم نبود
دیدم دارم دلتو میزنم و بریدنو دیدم توی چـشمای تو کشیدم تورو سمت خودم هی گفتم نرو
هنوز نمیخوابم تا صبح یه دست سیگارمم پهلوم یه عکس یادگاری از روزای اولو
گفتم نر
کاشکی نبودی تو زندگیم تو آخه چی میشد یه شب از فکر تو درام
کاشکی نبودی ااااز ااااولـش چـقدر تاریـک و بی روحه این شبا برام
کلافه تر از همیشم شبارو کابوس میبـینم نمیدونم چرا نمیمیرم نمیمیرم
ولی هر وقت تنگ شد برام دلت برگـشت بهت حست بهم یه زنگ بزن
هر وقت تنگ شد برام دلـت برگشـت بهت حست بهم یه زنگ بزن

احمد سلو کلافه





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید احمد سلو,دانلود آهنگ کلافه,کلافه,احمد سلو,Kalafe,Ahmad Solo,متن آهنگ کلافه از احمد سلو, ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: