دانلود آهنگ مهدی مقدم کنار تو
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ غمگین مهدی مقدم به نام کنار تو

دانلود آهنگ مهدی مقدم به نام کنار تو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده کنار تو با صدای مهدی مقدم از شب صدا

Download Music Mehdi Moghaddam – Kenare To

ترانه : رضا حمیدی, آهنگ ، تنظیم, میکس مسترینگ : سینا گلزار

جهت تکمیل آرشیو

مهدی مقدم کنار تو

 

متن آهنگ مهدی مقدم کنار تو

کنارت خستگی ها مو گذاشتم بی خبر باشه
چشات و باز کن تا که از اینجا دریا پیدا شه
تو آرامش بهم میدی ولی من بغض بهت دادم
اسیرم کردی اما من توی چشمات آزادم
قدم هام و کنار تو به سرعت بر نمی دارم
یه عمره به بودنت رو من به تنهاییم بدهکارم
قدم هام و کنار تو به سرعت بر نمی دارم
یه عمره به بودنت رو من به تنهاییم بدهکارم
کنارت حسرتم میشه که این جاده تموم میشه
خداحافظ تا وقت مرگ چقدر ساده تموم میشه
کنارت دلهره میره چقدر از ما زمان دوره
ببین موج های دریا رو چقدر با مویه تو جوره
قدم هام و کنار تو به سرعت بر نمی دارم
یه عمره به بودنت رو من به تنهاییم بدهکارم
قدم هام و کنار تو به سرعت بر نمی دارم
یه عمره به بودنت رو من به تنهاییم بدهکارم

مهدی مقدم کنار تو

           





:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: