دانلود آهنگ سهیل جامی سرگذشت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی سرگذشت

دانلود آهنگ سهیل جامی به نام سرگذشت کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده سرگذشت با صدای سهیل جامی از جوان ریمیکس

Download New Music Soheil Jami – Sargozasht

سهیل جامی سرگذشت

 

سهیل جامی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید سهیل جامی، سرگذشت نام گرفته است.

جدیدترین اثر سهیل جامی در سبک پاپ قرار دارد.

هم اکنون می توانید موزیک پاپ پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ رضا ملک زاده دلبر بی نشان

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ سرگذشت از سهیل جامی

میدونستم یه روز راهمون از هم دور میشه خوبـی کردم ولی دیدم دلت مغرور میشه
حالا شدم مث برگی تو دست باد تو داااادی همه ی زندگیمو به باد
بد بودی ولی من بازم مـوندم به پات
اینو دیر فهمیدم عاشقی توی خوابه عـمر دوست داشتنت قد یه حبابه
تقدیرمون مث یه خونه رو آبه
تو گذشتی و گذشت دیگه آب از سرم گذشته هارو مگه از یاد میبرم
سرگذشتمون میمونه تو خاطرم ببین بی رحم دارم میرم

آهنگ جدید سهیل جامی سرگذشت

تو گذشتی و گذشـت دیگه آب از سـرم گذشته هارو مگه از یاد میبرم
سرگذشـتمون میمونه تو خاطـرم ببین بی رحم دارم میرم
زندگـی خـوب یا بد ااااز ااااینجا به بعد هیچ فرقی نداره
واسه دیوونه ای که عاشــق شده منطق معنایی نداره
تو گذشتی و گذشت دیگه آب اااااز سرم گذشته هارو مگه از یاد میبرم
سرگذشتمون میمونه تو خـاطرم ببین بی رحم دارم میرم
تو گذشتی و گذشت دیگه آب اااااز ســرم گذشته هارو مگه از یاد میبرم
سرگذشتمون میمونه تو خاطـرم ببین بی رحم دارم میرم

سهیل جامی سرگذشت





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید سهیل جامی,دانلود آهنگ سرگذشت,سرگذشت,سهیل جامی,Sargozasht,Soheil Jami,متن آهنگ سرگذشت از سهیل جامی, ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: