دانلود آهنگ بهنام خلاء ده شب
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید بهنام خلاء ده شب

دانلود آهنگ بهنام خلاء به نام ده شب کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده ده شب با صدای بهنام خلاء از جوان ریمیکس

Download New Music Behnam Khala – ۱۰ Shab

بهنام خلاء ده شب

 

بهنام خلاء عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید بهنام خلاء، ده شب نام گرفته است.

جدیدترین اثر بهنام خلاء در سبک R&B قرار دارد.

هم اکنون می توانید موزیک قبلی این خواننده را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ بهنام خلاء سقوط

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ ده شب از بهنام خلاء

ورس ۱
هرشب منو این عذاب
نتونستم که بشم سد راهت
خیلی ضعیفم میمیرم نیاد بوی عطرت از اتاقت
نگرانم بعد من با کیا میفته سروکارت
حالم بدمیشه واسه رفتن میبینم تب و تابت
دیونه نگیر فاصله
این عشق برای هردوتامون لازمه
خیری نداشت باتو برام این رابطه
ولی تو دلم همیشه جای تو ثابته
کورس
حالا منمو این روزهای سخت
جای خالی سرت رو پای من
تو دعواها نیومدی کوتاه یکم
من دلتنگ ژستای مو بازتم

آهنگ جدید بهنام خلاء ده شب

ورس ۲
میدونی یه وقتایی نمیخوای ولی مجبوری مثِ الان
به چیت مینازی هابه اون قیافه بی ریختت
زرنگم باشی میکنم تو شیش قدم دریبلت
دوباربهت تکس دادیم نگوشدیم فیریکت
هرجاراهت دادن بدون اسم ماست روی بلیطت
عقده دید داری برا هرکی بودی لحظه ای
مث پهلوون که قدیم معرکه داشت هفته ای
دروغ پشت دروغ اصن حق داری که دربری
به ما بگی خونم ولی یه جا دیگه لَم بدی
نفهمیدیم کی خوابیدیم ده شب یا دم صب
نگفتی باچی بخوریم شیرین بشه غم تو
نفهمیدیم حتی طعم بقل واقعی تو
نه بوسی نه نوازشی فقط شعار بیخود
نفهمیدیم گل که بدن چه فازی میشه آدم
وقتی میگم بمون میری چه سوزی داره واسم
یه گوشه تک ازهمه دور فاصله ها زیادن
امثال تو سواره و مشدیامون پیادن
کورس
حالا منمو این روزهای سخت
جای خالی سرت روپای من
تودعواها نیومدی کوتاه یکم
من دلتنگ ‌ژستای موبازتم

بهنام خلاء ده شب





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید بهنام خلاء,دانلود آهنگ ده شب,ده شب,بهنام خلاء,10 Shab,Behnam Khala,متن آهنگ ده شب از بهنام خلاء, ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: